OBAVIJESTI
Posebne mjere potpore za građane
Objavljeno 19.02.2021.
Očuvanje zdravlja i dobrobit naših klijenata, prioritet su Podravske banke. Stoga smo pripremili sveobuhvatni paket mjera potpore građanima pogođenim okolnostima povezanima s pandemijom COVID-19 i potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije, a kojima su preventivne mjere ozbiljno narušile ili će narušiti sposobnost uredne otplate financijskih obveza.
Banka će procijeniti pojedinačnu situaciju svakog klijenta te postupati ispravno i u najboljem interesu svih svojih klijenata.
Kako će Banka olakšati otplatu vašeg kredita?
U slučaju odgode otplate vezano za Covid-19, Banka će odgoditi otplatu vašeg kredita na razdoblje do devet mjeseci (od jedan do devet mjeseci). Klijentima kojima je već ranije odobren moratorij, krajnji rok odgode otplate može iznositi do devet mjeseci kumulativno, iz razloga što se u tih devet mjeseci ubraja i vrijeme ranije odobrenih moratorija.
Zahtjev za odgodom otplate, vezano za COVID-19, mogu zatražiti korisnici kredita:
- koji su suočeni s prekidom radnog odnosa ili
- kojima su smanjena mjesečna primanja ili
- kojima je supružnik suočen s prekidom radnog odnosa ili smanjenim mjesečnim primanjima, a što direktno utječe na kreditnu sposobnost povrata kredita.
Zahtjev za odgodom otplate, vezano za potres, mogu zatražiti korisnici kredita kojima je mjesto stanovanja uništeno ili oštećeno ili čija su primanja smanjenja ili su ostali bez primanja.
Zahtjev za odgodom plaćanja može se zatražiti ako su zadovoljeni sljedeći uvjeti:
- stupanj oštećenja imovine:
- neuporabljiva (“crvena” oznaka uporabljivosti nekretnine) – moratorij u trajanju do 12 mjeseci
- privremeno neuporabljiva (“žuta” oznaka uporabljivosti nekretnine) – moratorij u trajanju do 6 mjeseci
- u slučaju da u trenutku predavanja zahtjeva za moratorij nadležne službe nisu dodijelile oznake uporabljivosti nekretnine , na temelju procjene samoga klijenta, moratorij u trajanju do 6 mjeseci uz mogućnost produženja za sljedećih 6 mjeseci u slučaju naknadne ocjene neuporabljivosti nekretnine (“crvena” oznaka uporabljivosti nekretnine)
- klijenti s područja pogođenim potresom koji nemaju oštećenu imovinu, ali za koje se utvrdi da su im primanja smanjena ili onemogućena, odnosno čije je poslovanje pogođeno zbog posljedica potresa – moratorij u trajanju do 6 mjeseci
Navedene mjere se mogu ugovoriti najkasnije do 30. lipnja 2021.
Banka zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu, temeljem analize zahtjeva korisnika kredita, priložene dokumentacije te provjerom njegove urednosti u prethodnoj otplati kredita.
Banka također može tražiti i dostavu dodatne dokumentacije koja dokazuje razloge za odgodu.
Svaki zahtjev mora sadržavati dokumentaciju kojom klijent dokazuje da bi zbog epidemije bolesti COVID-19 ili potresa, mogao imati problema s daljnjom otplatom kredita. Dostava dokumentacije je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje odgode otplate kredita.
Prije podnošenja Zahtjeva, važno je da sve eventualne sudionike u kreditu (sudužnike, jamce, založne dužnike) upoznate sa zahtjevom za odgodom otplate, kako bi, kada se za to ostvare uvjeti, zajedno sa svim ugovornim stranama, pristupili potpisu aneksa ugovora o kreditu kojim se regulira provedba odgode otplate.
Budući da su ove mjere namijenjene najteže ugroženim građanima, pozivamo sve koji svoje obaveze po kreditima mogu podmirivati redovito da to i dalje nastave činiti, bez podnošenja zahtjeva za odgodu otplate kreditnih obveza.
Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za COVID-19?
Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.
Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita kojima su smanjenja mjesečna primanja ili su ista u cijelosti izostala zbog situacije uzrokovane virusom COVID-19, u poslovnici Banke.
Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:
- ime i prezime,
- OIB,
- e-mail adresa,
- broj telefona,
- podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu),
- razlog odgode otplate kredita te
- dokumentacija kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza:
- Rješenje o otkazu od poslodavca ili potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ili
- Rješenje o zatvaranju obrta/slobodnog zanimanja iza 20.3.2020.g. ili
- Platna lista ili aneks ugovora o radu ili Odluka/Potvrda poslodavca o smanjenim primanjima.
Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za potres?
Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.
Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita, vlasnici nekretnine/članovi kućanstva u kojoj su prijavljeni za stanovanje, a za koju je preliminarno utvrđena privremena ili trajna nemogućnost stanovanja ili su utvrđena velika oštećenja, uslijed potresa u Sisačko-moslavačkoj županiji, u poslovnici Banke.
Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:
- ime i prezime,
- OIB,
- e-mail adresa,
- broj telefona,
- podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu),
- razlog odgode otplate kredita te
- dokumentacija kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev za POTRES, a kojom se dokazuje šteta na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:
- oznaka nadležne službe o upotrebljivosti stambene nekretnine „crvena“ „žuta/narančasta“ ili „zelena“
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza:
- Rješenje o otkazu od poslodavca ili potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje nakon 29.12.2021. godine ili
- Rješenje o zatvaranju obrta/slobodnog zanimanja iza 29.12.2020. ili
- Platna lista ili aneks ugovora o radu ili Odluka/Potvrda poslodavca o smanjenim primanjima nakon 29.12.2020.
Banka također može tražiti i dostavu dodatne dokumentacije koja dokazuje razloge za odgodu.
Što će biti s otplatom kredita za vrijeme moratorija te nakon njegova isteka?
Ovisno o vašem zahtjevu, moguće je ugovoriti odgodu otplate na jedan od sljedećih načina:
- odgoda otplate nedospjele glavnice kredita, uz mjesečno plaćanje kamata pri čemu se konačna otplata kredita produžuje za razdoblje korištenja odgode ili
- odgoda otplate cijelog anuiteta (glavnice i kamate) pri čemu se kamata obračunava, ali ne naplaćuje, dok će se konačna otplata kredita produžiti za razdoblje korištenja odgode plaćanja.
U tom slučaju, kamate na kredit dospijevaju na naplatu odmah po prestanku odgode otplate (moratorija) i mogu se platiti odjednom ili obročno. Obročno plaćanje kamate, moguće je na rok od 1 do 12 mjeseci.
Odgoda otplate se odnosi na sve vrste kredita, osim prekoračenja po tekućem računu, limite po karticama te margin i lombardne kredite temeljem zaloga oročenog depozita ili financijskih instrumenata.
Banka će odlučiti o prihvaćanju vašeg zahtjeva za odgodom otplate kredita temeljem vaše urednosti u otplati kredita prije krize uzrokovane virusom COVID-19 ili potresom, kao i razloga navedenih u zahtjevu za odgodu otplate kreditnih obveza, kao i dokumentacije koja potkrepljuje navedene razloge.
Dostava dokumentacije kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje moratorija. U slučaju da podnesete zahtjev, a ne dostavite potrebnu dokumentaciju, neće se moći realizirati mjere za olakšanje otplate obveza, ali postoji mogućnost pronalaženja nekog drugog modela refinanciranja/reprogramiranja kreditnih obveza.
Zahtjevi za odgodom otplate kredita, vezano za COVID-19 i potres, zaprimat će se do 25.3.2021. godine.
Važne napomene:
- Ako se kredit koji je predmet odgode plaćanja naplaćuje obustavom na plaći, Banka će poslati obavijest vašem poslodavcu o mirovanju obustave za vrijeme odgode.
- Ako kredit otplaćujete putem trajnog naloga u Banci, Banka će trajni nalog staviti u mirovanje za vrijeme odgode.
- Ako plaću primate na račun u drugoj banci i tamo imate otvoren trajni nalog, osobno morate zatražiti ukidanje trajnog naloga na rok na koji vam je odobrena odgoda.
Dodatne informacije
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili telefon našeg Info centra 072 20 20 20.
Poslovnica Cvjetni privremeno zatvorena
Objavljeno 21.01.2021.
Dragi klijenti,
Obavještavamo Vas kako će poslovnica Cvjetni u Zagrebu iz sigurnosnih razloga privremeno biti zatvorena.
Poslovanje poslovnice Cvjetno privremeno će se odvijati na lokaciji Green Gold Centra na adresi Ulica grada Vukovara 269f.
Radno vrijeme poslovnice Green Gold je od ponedjeljka do petka od 08 h do 19h
Sigurnost i zdravlje naših klijenata su nam na prvom mjestu te Vas podsjećamo da koristite POBA internetske usluge (mPOBA i POBAklik, beskontaktno kartično plaćanje, itd.) koliko je to maksimalno moguće, iz sigurnosti Vašeg doma.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na info@poba.hr/green.gold@poba.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Vaša Podravska banka.
Manji iznosi anuiteta u Novoj godini!
Objavljeno 01.01.2021.
Uslijed promjene Nacionalne referentne stope (NRS), na sve postojeće kredite vezane uz promjenjivu kamatnu stopu primjenjuje se niža kamatna stopa. Na postojeće kredite kod kojih se kao parametar koristi šestomjesečni NRS3, za kredite u kunama i kredite vezane uz valutnu klauzulu, kamatna stopa smanjila se za 0,05 postotna poena. Navedene promjene su stupile na snagu 1. siječnja 2021. Građanima će snižena kamatna stopa biti vidljiva na anuitetima koji dospijevaju u veljači.
Nacionalna referentna stopa je prosječni trošak financiranja bankarskog sektora koji izračunava Hrvatska narodna banka (HNB). Prvi puta je objavljena 7. prosinca 2012., a sada je smanjena već šesnaesti put za redom.
Sljedeće usklađenje promjenjivih kamatnih stopa na kredite građanima bit će 1. srpnja 2021.
Poteškoće u telekomunikacijskom prometu
Objavljeno 29.12.2020.
Uslijed nedavnog potresa javljaju se problemi u telekomunikacijskom prometu, zbog čega su mogući problemi u radu s karticama (na eftpos terminalima i bankomatima). Više informacija biti će dostupno naknadno.
Obustava prodaje bonova za mobitel na bankomatima
Objavljeno 28.10.2020.
Na bankomatima Podravske banke ukida se mogućnost kupnje bonova za mobitel.
Radno vrijeme tijekom blagdana
Objavljeno 23.12.2020.
Poštovani klijenti, obavještavamo Vas da će Podravska banka na Badnjak (24. 12. 2020.) i na Staru godinu (31. 12. 2020.) raditi do 12:00h.
Niže kamatne stope na postojeće kredite za građane
Objavljeno 22.12.2020.
Poba od 1. siječnja 2021. snižava kamatne stope na postojeće kredite građana
Obavijest - cjenik za građane i poslovne subjekte
Objavljeno 18.12.2020.
Obaviještavamo Vas da je na stranicama Banke objavljen novi cjenik za građane i poslovne subjekte sa važećim datumima (građani/poslovni subjekti – dokumenti i informacije)
Obavijest o nedostupnosti internetskog i mobilnog bankarstva
Objavljeno 11.12.2020
Obavještavamo vas da će zbog nadogradnje informatičkog sustava biti nedostupne usluge internetskog i mobilnog bankarstva, pristup PSD2 API-jima te usluga plaćanja računa na bankomatima i to u vremenu od subote u 14:00 sati do nedjelje u 14:00 sati.
Kartična plaćanja i mreža bankomata će biti u funkciji.
Hvala na razumijevanju.
Obavijest o brokerskim naknadama za trgovanje na tržištu Republike Hrvatske
Objavljeno 03.12.2020
Obaviještavamo klijente o promijenama koje se odnose na brokerske naknade za trgovanje na tržištu Republiku Hrvatske.
Obavijest korisnicima
Objavljeno 30.11.2020.
POBAklik i mPOBA neće raditi sutra 01.12.2020. u vremenu od 22:00 do 24:00 zbog redovnog održavanja informacijskog sustava banke.
Povećanje sigurnosti kartičnih transakcija na internetu
Objavljeno 25.11.2020.
U svrhu povećanja sigurnosti kartičnih transakcija na internetu, uvodi se novi sigurnosni element za autentikaciju kod kupovine na internetu. Korisnici svih kartica POBA-e kod obavljanja internetskih transakcija će morati „potpisati“ transakciju sa dvije zaporke:
1) Tajna riječ – zaporka koju je za svakog klijenta odredila Banka. Ukoliko Vas Banka nije već informirala o Vašoj Tajnoj riječi, molimo da se javite u Info centar na broj 072 20 20 20 ili u bilo koju poslovnicu
2) Jednokratna SMS zaporka – zaporka koju Banka šalje klijentu SMS porukom kod svake internetske transakcije
Znači, Tajna riječ je uvijek ista, a Jednokratna SMS zaporka je kod svake internetske transakcije drugačija i klijent će ju dobiti u trenutku kupovine na internetu na svoj mobitel putem SMS poruke.
Proces plaćanja na internetu:
Nakon odabira željene robe ili usluga koje klijent planira kupiti, prelazi se na stranicu za plaćanje. Na slijedećem koraku traži se unos Tajne riječi, a nakon nje se zahtijeva unos Jednokratne SMS zaporke koju će klijent primiti SMS porukom na broj mobitela. Ukoliko su unesene Tajna riječ i Jednokratna SMS zaporka ispravne, Banka internetskom trgovcu potvrđuje autentičnost klijenta, odnosno internetska transakcija se odobrava.
Pregled ekrana pogledajte u prilogu niže.
Informaciju o klijentovim zaporkama i broju telefona posjeduju samo klijent i Banka. Trgovac nema uvid ni u jedan od tih podataka.
U slučaju neuspješnih transakcija, odnosno pogrešnog unosa zaporki tri puta uzastopce, korištenje kartice za internetske transakcije će biti onemogućeno. Klijent se treba javiti u Info centar na broj 072 20 20 20 ili u poslovnicu Banke za deblokadu usluge plaćanja na internetu.
Izmjene i dopune općih uvjeta poslovanja
Objavljeno 30.10.2020.
Izmjene i dopune općih uvjeta poslovanja
Obavještavamo vas o dopunama općih uvjeta poslovanja koji definiraju autentikaciju klijenata kod korištenja direktnih kanala i kartičnih transakcija (uvodi se biometrijska autentikacija korisnika kod korištenja mobilnog tokena te implementacije dodatnog sigurnosnog faktora kod potvrde kartičnih internetskih transakcija) koji stupaju na snagu od 1. studenog 2020.godine te dopuna općih uvjeta poslovanja vezanih za prešutno prekoračenje u dijelu definiranja roka važenja prekoračenja i vrsti kamatne stope koja se primjenjuje na prekoračenje.
Dopunjeni su sljedeći opći uvjeti:
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane
- Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za poslovne subjekte
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Standard i Gold kartice
- Opći uvjeti za izdavanje i korištenje Mastercard Corporate kartice
- Opći uvjeti za korištenje 3D Secure usluge
- Opći uvjeti za upotrebu direktnih kanala
Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima i obavljanju platnih i ostalih usluga za građane biti će u primjeni od 1. siječnja 2021.godine, dok će svi ostali opći uvjeti biti u primjeni od 1. studenog 2020.godine.
Osim navedenih izmjena, izvršena su manja nomotehnička usklađenja (ispravci i dopune) u odnosu na ranije objavljeni tekst.
Izmjene i dopune Općih uvjeta nemaju financijske posljedice za klijente.
Stambeni kredit uz državnu subvenciju
Objavljeno 16.09.2020.
Zahtjevi će se u poslovnicama Banke zaprimati od 28.09.2020.
Kako bismo vam olakšali kupnju nekretnine, u suradnji s Agencijom za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN), nudimo vam mogućnost ugovaranja stambenog kredita uz državnu subvenciju.
Subvencioniranje stambenih kredita je mjera pomoći Vlade Republike Hrvatske kojom se hrvatskim državljanima želi olakšati stambeno zbrinjavanje kroz otplatu dijela stambenog kredita. Uvjeti subvencioniranja uređeni su Zakonom o subvencioniranju stambenih kredita
(“Narodne novine” broj 65/17, 61/18 i 66/19) i Naputkom o načinu rada Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN) u provedbi Zakona o subvencioniranju stambenih kredita
(“Narodne novine broj 76/17).
Uvjeti određeni Zakonom
Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita mogu podnijeti građani s prebivalištem na području Republike Hrvatske koji ispunjavaju uvjete za dobivanje stambenog kredita koje utvrđuje Banka , koji nisu stariji od 45 godina te koji, odnosno čiji bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner, u vlasništvu nema stan, odnosno kuću ili koji u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.
Subvencioniranje kredita odobrava se za kupnju stana ili kuće, odnosno gradnju kuće do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.
Kredit koji građanin uzima za kupnju stana ili kuće odnosno za gradnju kuće radi rješavanja svojeg stambenog pitanja subvencionira se sredstvima iz proračuna Republike Hrvatske, na način da se tim sredstvima prvih pet godina plaća dio mjesečnih obroka ili anuiteta koji ovisi o skupini u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti :
I. skupina 51% mjesečnog obroka ili anuiteta
II. skupina 48% mjesečnog obroka ili anuiteta
III. skupina 45% mjesečnog obroka ili anuiteta
IV. Skupina 42% mjesečnog obroka ili anuiteta
V. skupina 39% mjesečnog obroka ili anuiteta
VI. skupina 36% mjesečnog obroka ili anuiteta
VII. skupina 33% mjesečnog obroka ili anuiteta
VIII. skupina 30% mjesečnog obroka ili anuiteta.
Ako je podnositelj zahtjeva za kredit ili član njegova obiteljskog kućanstva navedenog u zahtjevu za subvencioniranje kredita osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50 % upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine otplate.
Ako podnositelj zahtjeva ili član njegovog kućanstva ima djecu koja u trenutku zaključenja ugovora o subvencioniranju stambenog kredita nisu starija od 18 godina, dodatno se subvencionira kredit za jednu godinu što se uređuje ugovorom o subvencioniranju stambenog kredita.
Ako se obitelj korisnika kredita poveća rođenjem ili posvojenjem djeteta u prvih pet godina otplate kredita, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine po svakom živorođenom ili posvojenom djetetu.
POTREBNA DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA U APN
- zahtjev za subvencionirani kredit
- preslika osobne iskaznice – u slučaju kada se traži kredit uz sudjelovanje jamca potrebna je preslika osobne iskaznice sudužnika i jamca
- preslika rodnog lista za maloljetno dijete
- predugovor odnosno ugovor o kupoprodaji stana ili kuće koja je predmet subvencioniranja
- preslika ZK izvatka nekretnine koja je predmet kupnje
- preslika akta za uporabu građevine u kojoj se nalazi stan ili preslika akta za uporabu kuće koja je predmet kupnje
- preslika akta za građenje i preslika troškovnika radova (ako se radi o gradnji kuće) izrađenog na temelju glavnog izvedbenog projekta, iz kojeg je razvidna visina troškova izgradnje kuće.
- potvrdu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo o upisu osobe u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom ( ukoliko je podnositelj zahtjeva osoba sa utvrđenim invaliditetom
- javnobilježnički ovjerenu izjavu da korisnik kredita u vlasništvu nema stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život ili da u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život, a koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće zbog potreba vlastitog stanovanja
- javnobilježnički ovjerenu izjavu bračnog ili izvanbračnog druga, životnog partnera ili neformalnog životnog partnera da nema u vlasništvu drugi stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život ili da u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život, a koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće i
- izjava o pripadnosti nekretnine prema stupnju razvijenosti grada ili općine.
- Izjava o privoli
- Plan otplate sa uključenim izračunom subvencije
Uvjeti u skladu sa zakonom o subvencioniranju stambenih kredita
Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita moći će podnijeti građani:
- s prebivalištem na području Republike Hrvatske
- koji nisu stariji od 45 godina u trenutku podnošenja Zahtjeva za kredit
- koji nemaju (kao niti njihovi bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner) u vlasništvu stan ili kuću koji udovoljavaju osnovnim higijensko tehničkim uvjetima za život
- koji u vlasništvu imaju samo jedan stan ili kuću koju prodaju radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.
Subvencioniranje kredita odobravat će se do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem deviznom tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem deviznom tečaju HNB-a na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.
Cijena od 1.500,00 eura po metru kvadratnom, odnosno ukupni iznos kredita od 100.000,00 eura mogu biti i veći, ali se u tom slučaju razlika ne subvencionira.
Visina i trajanje subvencije:
- subvencija mjesečnog anuiteta ili rate iznosi od 30% do 51%
- ovisi o indeksu razvijenosti mjesta na kojem se nekretnina kupuje odnosno gradi Sukladno Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti (NN br. 132/17.) definirano je 8 skupina u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti
- subvencija traje minimalno prvih 5 godina otplate kredita
- u slučaju da u kućanstvu podnositelja zahtjeva u trenutku predaje zahtjeva za subvencijom živi dijete koje nema navršenih 18 godina, dodatno će se subvencionirati kredit još godinu dana za svako malodobno dijete
- ako je podnositelj zahtjeva ili član njegova obiteljskog kućanstva osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50% upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
- ako se podnositelju zahtjeva ili članu njegova obiteljskog kućanstva kojemu odobren kredit naknadno tijekom trajanja prvih pet godina subvencije utvrdi invaliditet najmanje 50% te je osoba upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
- za svako rođeno ili posvojeno dijete korisnika kredita dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
Obavijest korisnicima
Objavljeno 16.09.2020.
Obaviještavamo klijente Banke da od 1.10. na snagu stupaju novi Opći uvjeti korištenja paketa tekućih računa.
Obavijest korisnicima
Objavljeno 08.07.2020.
POBAklik i mPOBA neće raditi danas 08.07.2020. u vremenu od 21:30 do 23:00 zbog redovnog održavanja informacijskog sustava banke.
Niže kamatne stope
Objavljeno 06.07.2020,
Niže kamatne stope na sve kredite građanima vezane uz NRS
Podravska banka od 1.srpnja primjenjuje niže kamatne stope na sve kredite za građane s promjenjivom kamatnom stopom vezane uz Nacionalnu referentnu stopu (NRS).
Posebne mjere potpore za građane - produljenje roka za zaprimanja zahtjeva za moratorij do 30.9.2020.
Objavljeno 01.06.2020.
Očuvanje zdravlja i dobrobit naših klijenata, prioritet su Podravske banke. Stoga smo pripremili sveobuhvatni paket mjera potpore građanima pogođenim okolnostima povezanima s epidemijom bolesti COVID-19, kojima su preventivne mjere ozbiljno narušile ili će narušiti sposobnost uredne otplate financijskih obveza.
Isti paket mjera, odnosi se i na naše klijente čije je stanovanje ugroženo uslijed razornog potresa u Zagrebu i okolici, 22.3.2020. godine, sa svrhom stabiliziranja njihovog financijskog i socijalnog statusa.
Banka će procijeniti pojedinačnu situaciju svakog klijenta te postupati ispravno i u najboljem interesu svih svojih klijenata.
Kako će Banka olakšati otplatu vašeg kredita?
Banka će odgoditi otplatu vašeg kredita do 30.09.2020.
Pored navedene odgode otplate, Banka će u sljedeća tri mjeseca, zadržati prekoračenja po tekućem računu i limite po karticama na istim iznosima, neovisno o promjeni primanja.
U razdoblju trajanja odgode otplate, Banka neće obračunavati ni naplaćivati zateznu kamatu niti naknadu za ugovaranje odgode otplate plaćanja kredita.
Zahtjev za odgodom otplate, vezano za COVID-19, mogu zatražiti korisnici kredita:
- koji su suočeni s prekidom radnog odnosa ili
- kojima su smanjena mjesečna primanja ili
- kojima je supružnik suočen s prekidom radnog odnosa ili smanjenim mjesečnim primanjima, a što direktno utječe na kreditnu sposobnost povrata kredita.
Zahtjev za odgodom otplate, vezano za POTRES, mogu zatražiti korisnici kredita koji su vlasnici nekretnine/članovi kućanstva u kojoj su prijavljeni za stanovanje, a preliminarno je utvrđena privremena ili trajna nemogućnost stanovanja ili su utvrđena velika oštećenja kod useljivih nekretnina, uslijed potresa u Zagrebu, 22.3.2020.g.
Banka zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu, temeljem analize zahtjeva korisnika kredita, priložene dokumentacije te provjerom njegove urednosti u prethodnoj otplati kredita.
Banka također može tražiti i dostavu dodatne dokumentacije koja dokazuje razloge za odgodu.
Svaki zahtjev mora sadržavati dokumentaciju kojom klijent dokazuje da bi zbog epidemije bolesti COVID-19 ili zbog posljedica potresa, mogao imati problema s daljnjom otplatom kredita. Dostava dokumentacije je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje odgode otplate kredita.
Prije podnošenja Zahtjeva, važno je da sve eventualne sudionike u kreditu (sudužnike, jamce, založne dužnike) upoznate sa zahtjevom za odgodom otplate, kako bi, kada se za to ostvare uvjeti, zajedno sa svim ugovornim stranama, pristupili potpisu aneksa ugovora o kreditu kojim se regulira provedba odgode otplate.
Budući da su ove mjere namijenjene najteže ugroženim građanima, pozivamo sve koji svoje obaveze po kreditima mogu podmirivati redovito da to i dalje nastave činiti, bez podnošenja zahtjeva za odgodu otplate kreditnih obveza.
Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za COVID-19?
Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.
Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita kojima su smanjenja mjesečna primanja ili su ista u cijelosti izostala zbog situacije uzrokovane virusom COVID-19, počevši od 8.4.2020. godine, na jedan od sljedećih načina:
- ispunite online obrazac na web stranici Banke koji se nalazi OVDJE ili
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite na e-mail: moratorij.gradjani@poba.hr KLIKNITE OVDJE ZA PREUZIMANJE ZAHTJEVA ili
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite poštom na adresu poslovnice u kojoj je realiziran kredit KLIKNITE OVDJE ZA PREGLED POSLOVNICA
Društveno odgovorno, vodeći brigu o mjerama socijalnog distanciranja, omogućili smo da se zahtjevi za odgodu prioritetno mogu poslati e-mailom i poštom, a možete nas kontaktirati i pozivom prema našem Info centru na broj 072 20 20 20.
U svrhu preventivnih mjera protiv širenja virusa COVID-19, preporučujemo Vam da za upućivanje zahtjeva primarno koristite online obrazac.
Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:
- ime i prezime,
- OIB,
- e-mail adresa,
- broj telefona,
- podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu),
- razlog odgode otplate kredita te
- dokumentacija kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza:
- Rješenje o otkazu od poslodavca ili potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ili
- Rješenje o zatvaranju obrta/slobodnog zanimanja iza 20.3.2020.g. ili
- Platna lista ili aneks ugovora o radu ili Odluka/Potvrda poslodavca o smanjenim primanjima ili
- Za turističke kredite: potvrda agencije koja potvrđuje otkaz rezervacija ukoliko se rezervacije odvijaju preko turističke agencije ili Izvještaj gdje je vidljiv status rezervacije ukoliko se rezervacije odvijaju preko booking.com.
Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za POTRES?
Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.
Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita, vlasnici nekretnine/članovi kućanstva u kojoj su prijavljeni za stanovanje, a za koju je preliminarno utvrđena privremena ili trajna nemogućnost stanovanja ili su utvrđena velika oštećenja, uslijed potresa u Zagrebu, počevši od 30.4.2020. godine, na jedan od sljedećih načina:
- ispunite online obrazac na web stranici Banke koji se nalazi OVDJE
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite na e-mail: moratorij.gradjani@poba.hr KLIKNITE OVDJE ZA PREUZIMANJE ZAHTJEVA
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite poštom na adresu poslovnice u kojoj je realiziran kredit KLIKNITE OVDJE ZA PREGLED POSLOVNICA
Društveno odgovorno, vodeći brigu o mjerama socijalnog distanciranja, omogućili smo da se zahtjevi za odgodu prioritetno mogu poslati e-mailom i poštom, a možete nas kontaktirati i pozivom prema našem Info centru na broj 072 20 20 20.
Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:
- ime i prezime,
- OIB,
- e-mail adresa,
- broj telefona,
- podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu), te
- dokumentacija kojom se dokazuje šteta na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište.
Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev za POTRES, a kojom se dokazuje šteta na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:
Obavezna dokumentacija uz podnošenje zahtjeva za odgodu o šteti na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:
- potvrda od građevinskih stručnjaka – statičara (slika naljepnice, a uvažavaju se zelene, žute i crvene) i
- dokaz o prijavi štete koja je poslana u Grad Zagreb.
Dodatna dokumentacija, ukoliko ju posjedujete ili na zahtjev Banke, o šteti na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:
- procjena štete od osiguravajućeg društva ukoliko postoji ili
- računi iz kojih je vidljivo da se radi o sanaciji štete uslijed potresa – ukoliko su već započeti radovi na sanaciji štete.
Što će biti s otplatom kredita za vrijeme moratorija te nakon njegova isteka?
Odgodu otplate možete zatražiti na rok od 1 do 3 mjeseca, uz mogućnost produljenja za dodatna tri mjeseca.
Ovisno o vašem zahtjevu, moguće je ugovoriti odgodu otplate na jedan od sljedećih načina:
- odgoda otplate nedospjele glavnice kredita, uz mjesečno plaćanje kamata pri čemu se konačna otplata kredita produžuje za razdoblje korištenja odgode ili
- odgoda otplate cijelog anuiteta (glavnice i kamate) pri čemu se kamata obračunava, ali ne naplaćuje, dok će se konačna otplata kredita produžiti za razdoblje korištenja odgode plaćanja. U tom slučaju, kamate na kredit dospijevaju na naplatu odmah po prestanku odgode otplate (moratorija) i mogu se platiti odjednom ili obročno. Obročno plaćanje kamate, moguće je na rok od 1 do 12 mjeseci.
Odgoda otplate se odnosi na sve vrste kredita, osim prekoračenja po tekućem računu, limite po karticama te margin i lombardne kredite temeljem zaloga oročenog depozita ili financijskih instrumenata.
Banka će odlučiti o prihvaćanju vašeg zahtjeva za odgodom otplate kredita temeljem vaše urednosti u otplati kredita prije krize uzrokovane virusom COVID-19 i potresom u Zagrebu kao i razloga navedenih u zahtjevu za odgodu otplate kreditnih obveza, kao i dokumentacije koja potkrepljuje navedene razloge te vas o tome povratno obavijestiti pismenim putem, dostavljajući vam „Obvezujuću ponudu za sklapanje aneksa ugovora o kreditu“ koju potpisanu morate vratiti u poslovnicu Banke (mail-om ili poštom). „Obvezujuću ponudu za sklapanje odgode“ morate dostaviti Banci u najkraćem mogućem roku, a najkasnije zadnjeg dana u mjesecu u kojem ste podnijeli zahtjev za odgodu otplate. Tek nakon što je potpisanu vratite Banci, moći će se provesti procedura odgode otplate vašeg kredita. U slučaju da ne dostavite potpisanu Ponudu, Banka će smatrati da ste odustali od zahtjeva za otplatom odgode.
Banka će vas obavijestiti i u slučaju da vaš zahtjev za odgodom otplate ne prihvati, iz razloga nezadovoljavanja uvjeta za odgodu plaćanja i/ili nepotpune dokumentacije kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.
Dostava dokumentacije kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje moratorija.
U slučaju da podnesete zahtjev, a ne dostavite potrebnu dokumentaciju, neće se moći realizirati mjere za olakšanje otplate obveza, ali postoji mogućnost pronalaženja nekog drugog modela refinanciranja/reprogramiranja kreditnih obveza.
Molimo vas da zbog važećih preventivnih mjera, izbjegavate dolazak u poslovnice po dodatne informacije, već sve zahtjeve šaljete putem e-maila moratorij.gradjani@poba.hr.
Ukoliko namjeravate koristiti usluge poslovnice, molimo Vas da se strogo pridržavate uputa zaposlenika poslovnice i/ili zaštitara. Naša poslovna mreža privremeno radi sa smanjenim kapacitetom i ograničenim radnim vremenom, najkasnije do 15 sati pa vas molimo da prije odlaska u poslovnicu provjerite privremeno radno vrijeme poslovnica.
Zahtjevi za odgodom otplate kredita, vezano za COVID-19 i POTRES, zaprimat će se do 15.9.2020. godine.
Najkasnije 15 dana prije isteka odgode otplate, dužni ste se javiti u poslovnicu Banke u kojoj je realiziran kredit radi potpisivanja sljedeće dokumentacije:
- Zahtjeva za odgodu otplate (moratorija) kreditnih obveza građana i
- Aneksa ugovora o kreditu koji, osim korisnika, potpisuju i svi ostali sudionici u kreditu (sudužnici, jamci, založni dužnici).
Važne napomene
- Ako se kredit koji je predmet odgode plaćanja naplaćuje obustavom na plaći, Banka će poslati obavijest vašem poslodavcu o mirovanju obustave za vrijeme odgode,
- Ako kredit otplaćujete putem trajnog naloga u Banci, Banka će trajni nalog staviti u mirovanje za vrijeme odgode,
- Ako plaću primate na račun u drugoj banci i tamo imate otvoren trajni nalog, osobno morate zatražiti ukidanje trajnog naloga na rok na koji vam je odobrena odgoda.
Kako mogu produžiti odgodu otplate kredita za dodatna tri mjeseca?
Odgodu otplate za dodatna tri mjeseca zatražite istim postupkom – putem obrasca „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“, na jedan od sljedećih načina:
- ispunite online obrazac na web stranici Banke koji se nalazi OVDJE ili
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite na e-mail: moratorij.gradjani@poba.hr KLIKNITE OVDJE ZA PREUZIMANJE ZAHTJEVA ili
- preuzmite Zahtjev na svoje računalo, popunite ga i pošaljite poštom na adresu poslovnice u kojoj je realiziran kredit KLIKNITE OVDJE ZA PREGLED POSLOVNICA
„Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“ uputite Banci najkasnije 15 dana prije isteka razdoblja prethodno odobrenog moratorija.
Potrebni podaci za popunjavanje Zahtjeva, kao i dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza, isti su kao i za prethodno zatraženi moratorij.
Dodatne informacije
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili telefon našeg Info centra 072 20 20 20.
Troškovi odgode i reprezentativni izračun
Stambeni kredit
Ukupan iznos kredita: 400.000,00 kuna
Rok otplate: 20 godina (240 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 3,49%, promjenjiva (6M NRS3 za HRK + 3,22%. 6M NRS3 za HRK na 26.11.2019. je iznosio 0,27%)
Iznos anuiteta: 2.317,74 kuna
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 3.470,92 kuna
Ukupni iznos otplate
bez odgode | uz 3 mjeseca odgode |
556.257,60 kuna | 559.754,76 kuna |
Gotovinski kredit
Ukupan iznos kredita: 40.000,00 kuna
Rok otplate: 10 godina (120 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 6,25%, promjenjiva (6M NRS3 za HRK + 5,98% za kredite u kunama. 6M NRS3 za HRK na 26.11.2019. je iznosio 0,27%)
Iznos anuiteta: 449,11 kuna
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 621,59 kuna
Ukupni iznos otplate
bez odgode | uz 3 mjeseca odgode |
53.893,20 kuna | 54.518,90 kuna |
Stambeni kredit
Ukupan iznos kredita: 50.000,00 eura
Rok otplate: 20 godina (240 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 3,25%, promjenjiva (6M NRS3 za EUR + 2,9%. 6M NRS3 za EUR na 26.11.2019. je iznosio 0,35%)
Iznos anuiteta: 283,59 eura
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 404,04 eura
Ukupni iznos otplate
bez odgode | uz 3 mjeseca odgode |
68.061,60 eura | 68.468,92 eura |
Gotovinski kredit
Ukupan iznos kredita: 5.000,00 eura
Rok otplate: 10 godina (120 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 5,65%, promjenjiva (6M NRS3 za EUR + 5,3% za kredite u kunama uz valutnu klauzulu vezanu uz euro. 6M NRS3 za EUR na 26.11.2019. je iznosio 0,35%.)
Iznos anuiteta: 54,63 eura
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 70,25 eura
Ukupni iznos otplate
bez odgode | uz 3 mjeseca odgode |
6.555,60 kuna | 6.626,72 kuna |
Dodatne informacije
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili telefon našeg Info centra 072 20 20 20.
Online obrazac za odgodu otplate kredita (uslijed pandemije COVID-19)
Online obrazac za odgodu otplate kredita (zbog posljedica potresa u Zagrebu)
Zahtjev za odgodu otplate kredita možete i sami preuzeti na donjem linku (u zavisnosti o uzroku – COVID-19 ili POTRES) te ga nakon popunjavanja, zajedno sa svom dokumentacijom, poslati e-mailom na adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili poštom na adresu poslovnice u kojoj je kredit realiziran.
Posebne mjere potrpore za poslovne subjekte - produljenje roka za zaprimanja zahtjeva za moratorij do 30.9.2020.
Objavljeno 30.06.2020.
Odgoda otplate redovnih kreditnih obveza poslovnih subjekata uzrokovanih situacijom povezanom s pandemijom COVID-19 virusa, produljenje odgode plaćanja-moratorija za dodatna 3 mjeseca do 30.09.2020.
Prema Zaključku Vlade Republike Hrvatske i preporukama Hrvatske narodne banke, Podravska banka omogućuje odgodu otplate redovnih kreditnih obveza svojim klijentima kojima su mjere suzbijanja širenja COVID-19 pandemije ozbiljno narušile ili će narušiti sposobnost uredne otplate financijskih obveza, odnosno, kod kojih je došlo do pogoršanja financijske situacije smanjenjem ili potpunim gubitkom prihoda.
Za navedene mjere mogu aplicirati poslovni subjekti čije su poslovne aktivnosti i nadalje ugrožene ili onemogućene zbog trajanja pandemije Covid-19.
U razmatranje će se uzimati isključivo Zahtjevi prijavljeni kroz sustav za centralizirano prikupljanje prijava dostupan na portalu FINA-e sa ispunjenim Zahtjevom za odgodu plaćanja. Zahtjev koji se prilaže prijavi mora sadržavati Izjavu/podatke kojima se dokazuje utjecaj pandemije na poslovanje. Prijave za kredite putem sustava FINA-e zaprimaju sve banke u Republici Hrvatskoj, HBOR i HAMAG-BICRO na slijedeći način:
- Poslovni subjekti koji su se već prijavili putem portala FINE-e i za koje je izračunat COVID SCORE prilikom apliciranja prvog zahtjeva za moratorij to ne moraju ponovo provoditi.
- Poslovni subjekti koji se prvi puta javljaju za mjeru Vlade, a imaju potrebu za odgodom plaćanja za 3 mjeseca ili drugom mjerom, trebaju napraviti prijavu putem portala FINE i dobiti izračun COVID SCORA.
Registracija i prijava korisnika omogućena je na linku https://gospodarskemjere.fina.hr
Poslovni subjekti se i nadalje javljaju za korištenje mjera Vlade, a koji su pogođeni utjecajem pandemije COVID na poslovanje za mjere:
- Krediti za likvidnost i radni kapital
- Odgoda plaćanja – moratorij do 30.09.2020.
- Reprogram kredita
Odgoda otplate – moratorij otplate se odnosi na obveze koje dospijevaju počevši od 01.07.2020 do 30.09.2020.god, a odobravaju se na rok od 3 mjeseca.
Ne odnosi se na dospijeća obveza po kreditima nastalim prije 31.03.2020.g.
U razdoblju moratorija-odgode otplate obvezna redovna kamata se obračunava, ali se ne naplaćuje, dok se zatezne kamate neće obračunavati. Obračunata redovna kamata dospijeva jednokratno nakon isteka perioda odgode otplate obveza.
Poduzetnici se mogu javiti sa zahtjevom za odgodom glavnice i kamate, ili samo glavnice, a kamatu nastavljaju plaćati.
Ugovorena kamatna stopa po kreditima se ne mijenja i ostaje ista kao u osnovnom ugovoru.
Banka ne naplaćuje naknadu za obradu zahtjeva za odgodu plaćanja obveza – moratorija.
Predmet moratorija ne obuhvaća: akreditive, garancije, lombardne kredite temeljem depozita i FI, margin kredite kao i okvirne linije, ali obuhvaća pojedine ugovore o kreditu koji su sklopljeni temeljem ugovora o okvirnoj liniji.
Korisnici kredita (poslovni subjekti) Zahtjev za odgodu otplate ZA DODATNA 3 MJESECA ili drugu mjeru, uz pripadajuću dokumentaciju kojom dokazuju da im je narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza mogu dostaviti :
- putem web stranice Banke (www.poba.hr)
- na e-mail: moratorij.poslovni@poba.hr ili e-mail nadležnog Komercijalnog centra
- poštom na adresu poslovnice u kojoj je realiziran kredit (ispunjen zahtjev zajedno s potrebnom dokumentacijom) ili
- fizičkom dostavom u poslovnicu Banke (samo u iznimnim situacijama)
Banka će nakon zaprimljenog i verificiranog zahtjeva na prethodno opisani način te eventualno prikupljene dodatne dokumentacije, analizirati zahtjev i, po odobrenju zahtjeva, dostaviti klijentu obavijest o odobrenju zahtjeva. Uz zahtjev, klijentu se šalje i aneks ugovora, koji je klijent dužan potpisati.
Obavijest klijentimao provođenju otplate kredita i obračunu zatezne kamate
Objavljeno 01.07.2020.
Obavještavamo klijente da se u razdoblju trajanja pandemije COVID-19 kao i razdoblju saniranja posljedica potresa u Zagrebu i nadalje:
- Ne generiraju opomene za naplatu dospjelih potraživanja od klijenata pogođenih pandemijom koronavirusa i potresom u Zagrebu po kreditima građana i po kreditima poslovnih subjekata, a počevši od 28.3.2020. do 30.6.2020. godine
- Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po svim kreditima građana za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020., po svim kreditima poslovnih subjekata i ostalim dospjelim nenaplaćenim potraživanjima (garancije, akreditivi, eskonti mjenica, otkupi potraživanja, preknjiženi dug s transakcijskih računa građana i dr.) za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po kreditima građana i poslovnih subjekata pogođenih pandemijom koronavirusa i potresom u Zagrebu (podnesen Zahtjev Banci) za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020.
Također obavještavamo klijente da se u razdoblju postupanja u posebnim okolnostima trajanja pandemije COVID-19 i Zakona o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima:
- Ne obračunava i ne naplaćuje zatezna kamata po svim kreditima građana za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020., po svim kreditima poslovnih subjekata i ostalim dospjelim nenaplaćenim potraživanjima (garancije, akreditivi, eskonti mjenica, otkupi potraživanja, preknjiženi dug s transakcijskih računa građana i dr.) za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po transakcijskim i štednim (a vista) računima građana (u kunama i devizi) za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po Mastercard računima za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.
- Ne generiraju opomene za naplatu dospjelih potraživanja od svih klijenata po kreditima građana, po kreditima poslovnih subjekata, po tekućim računima građana i po Mastercard karticama, od 30.4.2020. do 30.6.2020.
Nova radna vremena poslovnica
Objavljeno 26.06.2020.
Podravska banka skraćuje radno vrijeme svojih poslovnica od 29.06.2020. U nastavku provijerite novo radno vrijeme naših poslovnica:
BJELOVAR
Adresa: | 43000 Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika 12 |
Tel.: | 072 655 800 |
Fax: | 072 655 809 |
e-mail: | kc-bjelovar@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon,sr.čet.pet – pet 8.00 – 15.30 utorak 9,30 – 17,00 |
ĐELEKOVEC
Adresa: | 48316 Đelekovec, Pavla Kvakana 2 |
Tel.: | 072 655 354 |
Fax: | 072 655 355 |
e-mail: | djelekovec@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
ĐURĐEVAC
Adresa: | 48350 Đurđevac, Stjepana Radića 16 |
Tel.: | 072 655 370 |
Fax: | 072 655 379 |
e-mail: | djurdjevac@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
GOLA
Adresa: | 48331 Gola, Trg kardinala Alojzija Stepinca 6b |
Tel.: | 072 655 352 |
Fax: | 072 655 353 |
e-mail: | gola@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
GRUBIŠNO POLJE
Adresa: | 43290 Grubišno Polje 77. samostalnog bataljuna ZNG1 |
Tel.: | 072 655 820 |
Fax: | 072 655 829 |
e-mail: | grubisno.polje@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
KOPRIVNICA
Centrala | |
Adresa: | 48000 Koprivnica, Opatička 1a |
Tel.: | 072 655 000 |
Fax: | 072 655 239 |
e-mail: | kc-koprivnica@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 subota 8.00 – 11.00 |
Poslovnica 3 – Lenišće | |
Adresa: | 48000 Koprivnica, Trg Eugena Kumičića 11 |
Tel.: | 072 655 330 |
Fax: | 072 655 339 |
e-mail: | poslovnica-3@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
Poslovnica 5 – Taraščice | |
Adresa: | 48000 Koprivnica, Ivana Meštrovića 29 |
Tel.: | 072 655 340 |
Fax: | 072 655 349 |
e-mail: | poslovnica-5@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
KRIŽEVCI
Adresa: | 48260 Križevci, I.Z. Dijankovečkog 2 |
Tel.: | 072 655 360 |
Fax: | 072 655 369 |
e-mail: | krizevci@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 7.30 – 14.30 |
KUTJEVO
Adresa: | 34340 Kutjevo, Kralja Tomislava 2 |
Tel.: | 072 655 780 |
Fax: | 072 655 789 |
e-mail: | kutjevo@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
LEGRAD
Adresa: | 48317 Legrad, Trg Svetog Trojstva 44 |
Tel.: | 072 655 356 |
Fax: | 072 655 357 |
e-mail: | legrad@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
LUDBREG
Adresa: | 42230 Ludbreg, Petra Zrinskog 32 |
Tel.: | 072 655 620 |
Fax: | 072 655 629 |
e-mail: | ludbreg@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
OSIJEK
Adresa: | 31000 Osijek, Kapucinska 38 |
Tel.: | 072 655 790 |
Fax: | 072 655 799 |
e-mail: | filijala.osijek@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
PLETERNICA
Adresa: | 34310 Pleternica, I. Šveara 4 |
Tel.: | 072 655 770 |
Fax: | 072 655 779 |
e-mail: | pleternica@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
POŽEGA
Poslovnica Požega | |
Adresa: | 34000 Požega, Republike Hrvatske 1b |
Tel.: | 072 655 700 |
Fax: | 072 655 709 |
e-mail: | kc-pozega@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon,sr.čet.pet – pet 8.00 – 15.30 utorak 9,30 – 17,00 |
RIJEKA
Adresa: | 51000 Rijeka, Ivana Zajca 18 |
Tel.: | 072 655 660 |
Fax: | 072 655 669 |
e-mail: | kc-rijeka@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
SPLIT
Adresa: | 21000 Split, Ulica slobode 33 |
Tel.: | 072 655 630 |
Fax: | 072 655 639 |
e-mail: | filijala.split@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
VARAŽDIN
Adresa: | 42000 Varaždin, Trg slobode 2 |
Tel.: | 072 655 600 |
Fax: | 072 655 609 |
e-mail: | kc-varazdin@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
VELIKI GRĐEVAC
Adresa: | 43270 Veliki Grđevac, Kralja Tomislava 26 |
Tel.: | 072 655 840 |
Fax: | 072 655 849 |
e-mail: | grdjevac@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 14.00 |
ZADAR
Adresa: | 23000 Zadar, Stjepana Radića 2f |
Tel.: | 072 655 650 |
Fax: | 072 655 659 |
e-mail: | kc-zadar@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 15.30 |
ZAGREB
Cvjetni | |
Adresa: | 10000 Zagreb, Trg Petra Preradovića 3 |
Tel.: | 072 655 400 |
Fax: | 072 655 409 |
e-mail: | cvjetni@poba.hr |
Radno vrijeme: | pon,ut,čet.pet – pet 8.00 – 15.30 srijeda 10,00 – 17,30 |
Green Gold | |
Adresa: | 10000 Zagreb, Ulica grada Vukovara 269f |
Tel.: | 072 655 450 |
Fax: | 072 655 459 |
e-mail: | |
Radno vrijeme: | pon – pet 8.00 – 16.00 |
Podizanje gotovine s bankomata
Objavljeno 24.06.2020.
Kako bismo Vam olakšali pristup novčanim sredstvima, podsjećamo da gotovinu do 30.6.2020. g. možete podizati bez naknade na svim bankomatima (Maestro kartica, debitna VISA Electron kartica), a od 1.7. gotovinu možete bez naknada podizati unutar cijele MBnet mreže.
Brinemo o Vašim bližnjima
Objavljeno 09.06.2020.
POBA i lokalna zajednica
U vrijeme izazovnog perioda borbe protiv pandemije koronavirusa, POBA je donirala koprivničkoj bolnici Dr. Tomislav Bardek uređaj za 3D dezinfekciju prostora i sredstva za dezinfekciju.
Na taj način, u skladu s korporativnim vrijednostima, želimo dati svoj doprinos lokalnoj zajednici.
„Koronakriza je definitivno trenutak kad je bilo potrebno pokazati društvenu odgovornost. Od samog smo početka pratili situaciju i željeli pomoći“ – rekao je Daniel Unger, član Uprave Podravske banke.
Više pročitajte na ePodravina
Novi opći uvjeti za kreditno poslovanje i pravilnik o promijenjivim kamatnim stopama
Objavljeno 04.06.2020.
Izmijenjen Pravilnik o promjenjivim kamatnim stopama na kredite potrošača i Opći uvjeti kreditnog poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima sukladno novoj metodologiji HNB-a za izračun NRS-a.
Hrvatska udruga banaka (HUB) je objavila u veljači 2020. godine zadnji izračun NRS-a koji se odnosi na četvrto tromjesečje 2019. a u skladu s kalendarom objave.
NRS će za prvo tromjesečje 2020. godine pa na dalje izračunavati i objaviti HNB u skladu sa metodologijom izračuna nacionalne referentne stope.
Krediti za očuvanje likvidnosti izvoznika
Objavljeno 13.05.2020.
Sporazum o osiguranju portfelja kredita za likvidnost izvoznika – COVID-19 kojeg je Podravska banka potpisala s HBOR-om omogućuje brže i jednostavnije odobrenje novih kredita za očuvanje likvidnosti izvoznika, uključujući i turistički sektor.
U cilju pružanja podrške izvoznicima koji su se susreli s poteškoćama u poslovanju kao posljedicom epidemije COVID-19, Podravska Banka je u suradnji sa HBOR-om usvojila okvir mjera za oporavak gospodarstva, a jedna od mjera je:
– programom osiguranja bankama se omogućava portfeljno osiguranje novih kredita za likvidnost s počekom do 1 godine i rokom otplate do 5 godina,
– odobrenih izvoznicima koji su u zadnjoj poslovnoj godini za koju su dostupna službena financijska izvješća, ostvarili najmanje 20% izvoznog prihoda u poslovnim prihodima.
– osiguranje pokriva do 50% glavnice, redovne ugovorene kamate, interkalarne i kamate u počeku.
Sve nužne informacije možete dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na info@poba.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Povećanje limita beskontaktnog plaćanja
Objavljeno 03.04.2020.
S obzirom da su nam naši klijenti uvijek na prvom mjestu te u skladu s preporukama nadležnih tijela u vezi s minimiziranjem kretanja i međusobnih kontakata, obavještavamo Vas da je za beskontaktne kartične transakcije koje se autoriziraju na način da se kartica (Mastercard, Maestro) samo prisloni na EFTPOS terminal, povećan iznos sa 100kn na 250kn, a transakcije preko 250 kn se i dalje autoriziraju upisivanjem PIN-a.
Povećan limit beskontaknog plaćanja bez PIN-a već sada je dostupan na svim prodajnim mjestima koja koriste EFTPOS terminale Podravske Banke.
Dodatne mjere u olakšanju poslovanja klijenata
Objavljeno 02.04.2020.
S ciljem da Vam olakšamo upravljanje financijama u vrijeme trenutne izvanredne situacije uzrokovane epidemijom COVID-19, Podravska banka je donijela odluku kako neće obračunavati zateznu kamatu niti za fizičke (siječanj – ožujak 2020.) niti za pravne osobe (ožujak 2020.), a pritom Vas podsjećamo i kako smo ukinuli naknadu građanima prilikom podizanja gotovine na bankomatima drugih banaka.
Podravska banka i dalje redovno posluje te kao odgovorna institucija poduzima adekvatne preventivne radnje kako bi osigurala nesmetan kontinuitet svojih poslovnih aktivnosti i dostupnosti usluga klijentima u trenutnim okolnostima.
Poziv za podnošenje inicijalnih zahtjeva na FINA portal MJERE
Objavljeno 31. 03. 2020
Pozivamo sve gospodarske subjekte u Republici Hrvatskoj čije je poslovanje ugroženo uslijed COVID-19 pandemije (podnositelji prijave) da se počevši od 31. ožujka 2020. inicijalno prijave za mjere Vlade Republike Hrvatske u cilju očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti putem jedinstvenog on-line portala koji je u tu svrhu uspostavila FINA (MJERE portal).
Spomenute mjere dostupne podnositeljima prijave putem MJERE portala odnose se na sljedeće:
- kredite za likvidnost i radni kapital,
- odgode plaćanja
- reprograme kredita
Podnositelji prijave koji se mogu registrirati za spomenute mjere na portalu MJERE su trgovačka društva, obrti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva čije poslovne aktivnosti su u okolnostima epidemije ugrožene ili u potpunosti onemogućene.
Institucije kojima će inicijalni zahtjevi podnositelja prijave na portalu MJERE biti proslijeđene su sve banke koje imaju odobrenje za rad u Republici Hrvatskoj, HBOR, HAMAG-BICRO. Osim banaka, HBOR-a i HAMAG-BICRO-a u aktivnostima uspostave ovog jedinstvenog on-line portala sudjeluju i predstavnici Ministarstva Financija, Hrvatska narodna banka i, naravno, FINA, obzirom da uspostava jedinstvenog on-line MJERE portala omogućuje izvršavanje njihovih obveza praćenja i izvještavanja o realizaciji mjera očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti, prema postojećim mandatima spomenutih institucija.
Prijava kroz MJERE portal ne podrazumijeva automatsko odobrenje kredita podnositeljima inicijalnog zahtjeva. Sustav centralizirano prikuplja prijave i nakon provjere unesenih podataka šalje podatke iz prijave bankama. Svaka banka po primitku i obradi podataka iz prijave, povratno kontaktira prijavitelja mjere i izravno preuzima daljnji proces odobrenja kredita sukladno svojim kriterijima.
Registracija i prijava podnositelja inicijalnog zahtjeva na portal MJERE omogućena je putem poveznice: https://gospodarskemjere.fina.hr . Za mogućnost podnošenje prijave podnositelji zahtjeva se trebaju prethodno registrirati na MJERE portal. Za registraciju na MJERE portal podnositelj upisuje nekoliko osnovnih podataka nakon čije provjere na adresu e-pošte dobiva link za aktivaciju lozinke.
Prilikom pripreme registracijskih podataka podnositelj na portalu MJERE daje suglasnost za obradu osobnih i ostalih podataka u svrhu obrade njegove prijave. Nakon što se uspješno registrirao, korisnik se može prijaviti u sustav te početi unositi podatke za gospodarski subjekt za koji želi ostvariti podnijeti inicijalni zahtjev za korištenje jedne od mjera.
Podnositelj prilikom podnošenja inicijalnog zahtjeva putem MJERE portala daje izjavu kojom jamči za istinitost i točnost podataka nakon čega će se njegova prijava za mjeru određenom gospodarskom subjektu i pripadajući set prijavljenih podataka automatski dostaviti odabranoj banci. Nakon obrađene prijave inicijalnog zahtjeva, podnositelji nastavljaju komunikaciju vezanu uz samu realizaciju zahtjeva s odabranom bankom.
VAŽNE NAPOMENE ZA PODNOSITELJE ZAHTJEVA
FUNKCIONALNOST: Usprkos nastalim okolnostima, ulažu se ogromni napori kako bi se u najkraćem roku omogućio cjeloviti postupak on line prijave na MJERE portal koji će uključivati sve tri mjere za financijsku likvidnost, te kako bi se u postupku prijave pružila potrebna pomoć i podrška.
Od 31.03.2020. je podnositeljima zahtjeva na portal MJERE dostupne su
- opcija prijave za mjeru kredita likvidnost i radni kapital
- registracija u sustav,
- unos podataka za gospodarski subjekt koji je predmet prijave,
- odabir kreditne institucije u kojoj želi da se razmotri njegova prijava te
- sljedeće obvezne izjave: Izjava o procijenjenom smanjenju prihoda u 2020. u odnosu na 2019., Izjava o padu prihoda u prvom kvartalu 2020. u odnosu na isto razdoblje 2019.i Procijenjen iznos potrebnih kreditnih sredstava
U idućih nekoliko dana putem portala MJERE će biti omogućen unos i drugih potrebnih podataka nužnih bankama za evaluaciju zahtjeva za sve tri mjere.
PODRŠKA: Podršku korisnicima u postupku registracije i tijekom rada u sustavu pružat će Fina i ta pitanja se zaprimaju na mail adresi: mjere.podrska@fina.hr.
Kako bi bili u mogućnosti pravovremeno pružiti potrebnu podršku, molimo vas da slijedite sve popratne smjernice za podnošenje inicijalnog zahtjeva na portalu MJERE te pratite informacije koje će biti objavljivane na mrežnim stranicama.
Preporuka svim podnositeljima je da prate obavijesti o dostupnosti prijave svih mjera putem portala MJERE. Obavijest će biti objavljena na mrežnim stranicama svih uključenih institucija, a do tada se može napraviti registracija u sustav i unijeti osnovne podatke.
Upućujemo buduće podnositelje zahtjeva na portal MJERE da se upoznaju s informacijama dostupnim u vidu čestih pitanja i odgovora (FAQ) , korisničke upute i video materijala koji su izrađeni kako bi olakšali registraciju i prijavu inicijalnog zahtjeva.
Obavijest vezana uz COVID-19
Objavljeno 16. 03. 2020.
S obzirom na okolnosti i upozorenje izdano od strane Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske i Svjetske zdravstvene organizacije, molimo Vas da čuvate svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih.
Kako bi Vam pružili maksimalnu sigurnost i povjerenje te nesmetano poslovanje, pozivamo Vas da ovih dana svoje bankarske aktivnosti, kada je moguće, obavljate putem online aplikacija POBAklik, mPoba i POBA eBroker koje Vam stoje na raspolaganju i rade bez smetnji.
Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na info@poba.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.
Ukoliko je Vaš dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno Vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice.
Poziv na dostavu i ažuriranje podataka o klijentima
Objavljeno 11. 03. 2020.
Zakonski i regulatorni propisi nalažu svim bankama u RH da prikupljaju i evidentiraju točne i potpune podatke o svojim klijentima putem Upitnika za provedbu dubinske analize klijenata i ostale zakonom propisane dokumentacije. Upitnici se prikupljaju prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa, a zatim ažuriraju u razdoblju od jedne do četiri godine, ovisno o klijentu i njegovim poslovnim aktivnostima po računima otvorenim u Banci.
Ukoliko ste na kućnu adresu dobili pismenu obavijest Podravske banke za ažuriranjem svojih podataka, Upitnik možete isprintati, popuniti i osobno ga dostaviti u bilo koju poslovnicu Podravske banke (Upitnici se nalaze u dnu ove obavijesti). Rok za dostavu Upitnika u Banku je do 10. travnja 2020. godine, a sa sobom ponesite i sljedeće:
– važeći identifikacijski dokument (osobna iskaznica ili putovnica te OIB ako nije naveden u dokumentu)
– porezni broj ako niste porezni obveznik Republike Hrvatske
– izvadak iz registra stvarnih vlasnika (ako ste poslovni subjekt obveznik upisa u RSV)
Molimo Vas da to svakako učinite najkasnije do 10. travnja 2020. godine jer će Banka biti prisiljena onemogućiti bilo kakve transakcije s Vaših računa sve dok ne ispunite svoju zakonsku obvezu.
Za sva pitanja možete nam se obratiti na telefon 072 20 20 20 (ponedjeljak do petak od 7:00 do 19:00 sati, subota od 8:00 do 13:00 sati) ili na e-mail adresu info@poba.hr.
Stambeni krediti uz državnu subvenciju
Objavljeno 18. 03. 2020.
Zahtjevi će se u poslovnicama Banke zaprimati od 30.3. do 30.4.2020. godine.
Sukladno odredbama Zakona o subvencioniranju stambenih kredita, a u suradnji s Agencijom za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN), nudimo mogućnost ugovaranja kredita uz državnu subvenciju.
Subvencioniranje stambenih kredita je mjera pomoći Vlade Republike Hrvatske kojom se hrvatskim državljanima želi olakšati stambeno zbrinjavanje kroz otplatu dijela stambenog kredita. Uvjeti subvencioniranja uređeni su Zakonom o subvencioniranju stambenih kredita (“Narodne novine” broj 65/17, 61/18 i 66/19) i Naputkom o načinu rada Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN) u provedbi Zakona o subvencioniranju stambenih kredita.
Uvjeti određeni Zakonom
Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita mogu podnijeti građani s prebivalištem na području Republike Hrvatske koji ispunjavaju uvjete za dobivanje stambenog kredita koje utvrđuje Banka , koji nisu stariji od 45 godina te koji, odnosno čiji bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner, u vlasništvu nema stan, odnosno kuću ili koji u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.
Subvencioniranje kredita odobrava se za kupnju stana ili kuće, odnosno gradnju kuće do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.
Kredit koji građanin uzima za kupnju stana ili kuće odnosno za gradnju kuće radi rješavanja svojeg stambenog pitanja subvencionira se sredstvima iz proračuna Republike Hrvatske, na način da se tim sredstvima prvih pet godina plaća dio mjesečnih obroka ili anuiteta koji ovisi o skupini u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti:
I. skupina 51% mjesečnog obroka ili anuiteta
II. skupina 48% mjesečnog obroka ili anuiteta
III. skupina 45% mjesečnog obroka ili anuiteta
IV. skupina 42% mjesečnog obroka ili anuiteta
V. skupina 39% mjesečnog obroka ili anuiteta
VI. skupina 36% mjesečnog obroka ili anuiteta
VII. skupina 33% mjesečnog obroka ili anuiteta
VIII. skupina 30% mjesečnog obroka ili anuiteta.
Ako je podnositelj zahtjeva za kredit ili član njegova obiteljskog kućanstva navedenog u zahtjevu za subvencioniranje kredita osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50 % upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine otplate.
Ako podnositelj zahtjeva ili član njegovog kućanstva ima djecu koja u trenutku zaključenja ugovora o subvencioniranju stambenog kredita nisu starija od 18 godina, dodatno se subvencionira kredit za jednu godinu što se uređuje ugovorom o subvencioniranju stambenog kredita.
Ako se obitelj korisnika kredita poveća rođenjem ili posvojenjem djeteta u prvih pet godina otplate kredita, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine po svakom živorođenom ili posvojenom djetetu.
Uvjete kredita možete vidjeti na letku APN – subvencionirani stambeni krediti, a sve dodatne informacije možete dobiti u bilo kojoj poslovnici Podravske banke.
Kredit uz naš "Mali poguranac"
Objavljeno 11. 02. 2020.
Iskoristite akcijsku ponudu odobravanja gotovinskih, stambenih i kredita za podmirenje obveza u drugim bankama bez plaćanja naknade. Uvjeti vrijede do 31. ožujka 2020. godine, a detalje saznajte na sljedećim poveznicama.
Obavijest o izmjenama u poslovanju sa građanima i poslovnim subjektima
Objavljeno 29. 11. 2019.
U nastavku donosimo obavijest o izmjenama i dopunama Cjenika za građane i poslovne subjekte te izmjenama Općih uvjeta u poslovanju po transakcijskim računima. Izmjene i dopune se odnose na:
– izmjene u visini naknada za kreditne transfere u kunama, eurima i ostalim stranim valutama
– izmjene u visini naknada za nacionalne, prekogranične i međunarodne priljeve
– izmjene u visini naknada za podizanje gotovog novca debitnom karticom
– izmjene u visini naknada za vođenje Narančastih paketa tekućeg računa za zaposlene i umirovljenike
– izmjene u visini naknada za izdavanje display kartice
– razdvajanje Općih uvjeta u poslovanju po transakcijskim računima na dvije kategorije klijenata – građane i poslovne subjekte
Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s navedenim izmjenama, najkasnije jedan radni dan prije stupanja u primjenu svih izmjena i dopuna otkazati Vaš Okvirni ugovor o platnim uslugama bez otkaznog roka i plaćanja ikakvih naknada. U suprotnom, smatra se da ste s izmjenama suglasni.
Plaćanja na račune primatelja u bivšoj Splitkoj banci
Objavljeno 26. 11. 2019.
Dana 3.12.2019. završava jednogodišnje razdoblje u kojem su se platni nalozi izvršavali na transakcijske račune primatelja (IBAN) u Splitskoj banci, koja je pripojena OTP banci Hrvatska d.d..
Stoga molimo da u platnim nalozima ne koristite IBAN u bivšoj Splitskoj banci (IBAN HRxx2330003xxxxxxxxxx), odnosno da pribavite važeći IBAN otvoren u OTP banci Hrvatska d.d. (IBAN HRxx2407000xxxxxxxxxx) te da isti koristite u platnim nalozima najkasnije od 3.12.2019.
Od 3.12.2019. bit će odbijeni platni nalozi na kojima je kao IBAN primatelja naveden IBAN sa strukturom bivše Splitske banke HRxx2330003xxxxxxxxxx.