OBAVIJESTI

STAMBENI KREDITI UZ DRŽAVNU SUBVENCIJU

Objavljeno 16.09.2020.

Zahtjevi će se u poslovnicama Banke zaprimati od 28.09.2020.

Kako bismo vam olakšali kupnju nekretnine, u suradnji s Agencijom za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN), nudimo vam mogućnost ugovaranja stambenog kredita uz državnu subvenciju.

Subvencioniranje stambenih kredita je mjera pomoći Vlade Republike Hrvatske kojom se hrvatskim državljanima želi olakšati stambeno zbrinjavanje kroz otplatu dijela stambenog kredita. Uvjeti subvencioniranja uređeni su Zakonom o subvencioniranju stambenih kredita

(“Narodne novine” broj 65/17, 61/18 i 66/19) i Naputkom o načinu rada Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN) u provedbi Zakona o subvencioniranju stambenih kredita

(“Narodne novine broj 76/17).

Uvjeti određeni Zakonom

Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita mogu podnijeti građani s prebivalištem na području Republike Hrvatske koji ispunjavaju uvjete za dobivanje stambenog kredita koje utvrđuje Banka , koji nisu stariji od 45 godina te koji, odnosno čiji bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner, u vlasništvu nema stan, odnosno kuću ili koji u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.

Subvencioniranje kredita odobrava se za kupnju stana ili kuće, odnosno gradnju kuće do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.

Kredit koji građanin uzima za kupnju stana ili kuće odnosno za gradnju kuće radi rješavanja svojeg stambenog pitanja subvencionira se sredstvima iz proračuna Republike Hrvatske, na način da se tim sredstvima prvih pet godina plaća dio mjesečnih obroka ili anuiteta koji ovisi o skupini u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti :

I. skupina 51% mjesečnog obroka ili anuiteta

II. skupina 48% mjesečnog obroka ili anuiteta

III. skupina 45% mjesečnog obroka ili anuiteta

IV. Skupina 42% mjesečnog obroka ili anuiteta

V. skupina 39% mjesečnog obroka ili anuiteta

VI. skupina 36% mjesečnog obroka ili anuiteta

VII. skupina 33% mjesečnog obroka ili anuiteta

VIII. skupina 30% mjesečnog obroka ili anuiteta.

Ako je podnositelj zahtjeva za kredit ili član njegova obiteljskog kućanstva navedenog u zahtjevu za subvencioniranje kredita osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50 % upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine otplate.

Ako podnositelj zahtjeva ili član njegovog kućanstva ima djecu koja u trenutku zaključenja ugovora o subvencioniranju stambenog kredita nisu starija od 18 godina, dodatno se subvencionira kredit za jednu godinu što se uređuje ugovorom o subvencioniranju stambenog kredita.

Ako se obitelj korisnika kredita poveća rođenjem ili posvojenjem djeteta u prvih pet godina otplate kredita, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine po svakom živorođenom ili posvojenom djetetu.

POTREBNA DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA U APN

  1. zahtjev za subvencionirani kredit
  2. preslika osobne iskaznice – u slučaju kada se traži kredit uz sudjelovanje jamca potrebna je preslika osobne iskaznice sudužnika i jamca
  3. preslika rodnog lista za maloljetno dijete
  4. predugovor odnosno ugovor o kupoprodaji stana ili kuće koja je predmet subvencioniranja
  5. preslika ZK izvatka nekretnine koja je predmet kupnje
  6. preslika akta za uporabu građevine u kojoj se nalazi stan ili preslika akta za uporabu kuće koja je predmet kupnje
  7. preslika akta za građenje i preslika troškovnika radova (ako se radi o gradnji kuće) izrađenog na temelju glavnog izvedbenog projekta, iz kojeg je razvidna visina troškova izgradnje kuće.
  8. potvrdu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo o upisu osobe u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom ( ukoliko je podnositelj zahtjeva  osoba sa utvrđenim invaliditetom
  9. javnobilježnički ovjerenu izjavu da korisnik kredita u vlasništvu nema stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život ili da u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život, a koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće zbog potreba vlastitog stanovanja
  10. javnobilježnički ovjerenu izjavu bračnog ili izvanbračnog druga, životnog partnera ili neformalnog životnog partnera da nema u vlasništvu drugi stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život ili da u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život, a koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće i
  11. izjava o pripadnosti nekretnine prema stupnju razvijenosti grada ili općine.
  12. Izjava o privoli
  13. Plan otplate sa uključenim izračunom subvencije

 

Uvjeti u skladu sa zakonom o subvencioniranju stambenih kredita

Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita moći će podnijeti građani:

  • s prebivalištem na području Republike Hrvatske
  • koji nisu stariji od 45 godina u trenutku podnošenja Zahtjeva za kredit
  • koji nemaju (kao niti njihovi bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner) u vlasništvu stan ili kuću koji udovoljavaju osnovnim higijensko tehničkim uvjetima za život
  • koji u vlasništvu imaju samo jedan stan ili kuću koju prodaju radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.

Subvencioniranje kredita odobravat će se do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem deviznom tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem deviznom tečaju HNB-a na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.

Cijena od 1.500,00 eura po metru kvadratnom, odnosno ukupni iznos kredita od 100.000,00 eura mogu biti i veći, ali se u tom slučaju razlika ne subvencionira.

 

Visina i trajanje subvencije:

  • subvencija mjesečnog anuiteta ili rate iznosi od 30% do 51%
  • ovisi o indeksu razvijenosti mjesta na kojem se nekretnina kupuje odnosno gradi Sukladno Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave prema stupnju razvijenosti (NN br. 132/17.) definirano je 8 skupina u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti
  • subvencija traje minimalno prvih 5 godina otplate kredita
  • u slučaju da u kućanstvu podnositelja zahtjeva u trenutku predaje zahtjeva za subvencijom živi dijete koje nema navršenih 18 godina, dodatno će se subvencionirati kredit još godinu dana za svako malodobno dijete
  • ako je podnositelj zahtjeva ili član njegova obiteljskog kućanstva osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50% upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
  • ako se podnositelju zahtjeva ili članu njegova obiteljskog kućanstva kojemu odobren kredit naknadno tijekom trajanja prvih pet godina subvencije utvrdi invaliditet najmanje 50% te je osoba upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
  • za svako rođeno ili posvojeno dijete korisnika kredita dodatno se produljuje rok subvencije za dvije godine
Letak APN - subvencionirani stambeni kredit
Preuzmite

OBAVIJEST KORISNICIMA

Objavljeno 08.07.2020.

POBAklik i mPOBA neće raditi danas 08.07.2020. u vremenu od 21:30 do 23:00 zbog redovnog održavanja informacijskog sustava banke.

 

NIŽE KAMATNE STOPE

Objavljeno 06.07.2020,

Niže kamatne stope na sve kredite građanima vezane uz NRS

Podravska banka od 1.srpnja primjenjuje niže kamatne stope na sve kredite za građane s promjenjivom kamatnom stopom vezane uz Nacionalnu referentnu stopu (NRS).

POSEBNE MJERE POTPORE ZA GRAĐANE - produljenje roka za zaprimanja zahtjeva za moratorij do 30.9.2020.

Objavljeno 01.06.2020.

Očuvanje zdravlja i dobrobit naših klijenata, prioritet su Podravske banke. Stoga smo pripremili sveobuhvatni paket mjera potpore građanima pogođenim okolnostima povezanima s epidemijom bolesti COVID-19, kojima su preventivne mjere ozbiljno narušile ili će narušiti sposobnost uredne otplate financijskih obveza.

Isti paket mjera, odnosi se i na naše klijente čije je stanovanje ugroženo uslijed razornog potresa u Zagrebu i okolici, 22.3.2020. godine, sa svrhom stabiliziranja njihovog financijskog i socijalnog statusa.

Banka će procijeniti pojedinačnu situaciju svakog klijenta te postupati ispravno i u najboljem interesu svih svojih klijenata.

Kako će Banka olakšati otplatu vašeg kredita?

Banka će odgoditi otplatu vašeg kredita  do 30.09.2020.

Pored navedene odgode otplate, Banka će u sljedeća tri mjeseca, zadržati prekoračenja po tekućem računu i limite po karticama na istim iznosima, neovisno o promjeni primanja.

U razdoblju trajanja odgode otplate, Banka neće obračunavati ni naplaćivati zateznu kamatu niti naknadu za ugovaranje odgode otplate plaćanja kredita.

Zahtjev za odgodom otplate, vezano za COVID-19, mogu zatražiti korisnici kredita:

  • koji su suočeni s prekidom radnog odnosa ili
  • kojima su smanjena mjesečna primanja ili
  • kojima je supružnik suočen s prekidom radnog odnosa ili smanjenim mjesečnim primanjima, a što direktno utječe na kreditnu sposobnost povrata kredita.

Zahtjev za odgodom otplate, vezano za POTRES, mogu zatražiti korisnici kredita koji su vlasnici nekretnine/članovi kućanstva u kojoj su prijavljeni za stanovanje, a preliminarno je utvrđena privremena ili trajna nemogućnost stanovanja ili su utvrđena velika oštećenja kod useljivih nekretnina, uslijed potresa u Zagrebu, 22.3.2020.g.

Banka zadržava pravo odlučivati o svakom podnesenom zahtjevu, temeljem analize zahtjeva korisnika kredita, priložene dokumentacije te provjerom njegove urednosti u prethodnoj otplati kredita.

Banka također može tražiti i dostavu dodatne dokumentacije koja dokazuje razloge za odgodu.

Svaki zahtjev mora sadržavati dokumentaciju kojom klijent dokazuje da bi zbog epidemije bolesti COVID-19 ili zbog posljedica potresa, mogao imati problema s daljnjom otplatom kredita. Dostava dokumentacije je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje odgode otplate kredita.

Prije podnošenja Zahtjeva, važno je da sve eventualne sudionike u kreditu (sudužnike, jamce, založne dužnike) upoznate sa zahtjevom za odgodom otplate, kako bi, kada se za to ostvare uvjeti, zajedno sa svim ugovornim stranama, pristupili potpisu aneksa ugovora o kreditu kojim se regulira provedba odgode otplate.

Budući da su ove mjere namijenjene najteže ugroženim građanima, pozivamo sve koji svoje obaveze po kreditima mogu podmirivati redovito da to i dalje nastave činiti, bez podnošenja zahtjeva za odgodu otplate kreditnih obveza.

Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za COVID-19?

Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.

Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita kojima su smanjenja mjesečna primanja ili su ista u cijelosti izostala zbog situacije uzrokovane virusom COVID-19, počevši od 8.4.2020. godine, na jedan od sljedećih načina:

Društveno odgovorno, vodeći brigu o mjerama socijalnog distanciranja, omogućili smo da se zahtjevi za odgodu prioritetno mogu poslati e-mailom i poštom, a možete nas kontaktirati i pozivom prema našem Info centru na broj 072 20 20 20.

U svrhu preventivnih mjera protiv širenja virusa COVID-19, preporučujemo Vam da za upućivanje zahtjeva primarno koristite online obrazac.

Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:

  • ime i prezime,
  • OIB,
  • e-mail adresa,
  • broj telefona,
  • podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu),
  • razlog odgode otplate kredita te
  • dokumentacija kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.

Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza: 

  • Rješenje o otkazu od poslodavca ili potvrda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ili
  • Rješenje o zatvaranju obrta/slobodnog zanimanja iza 20.3.2020.g. ili
  • Platna lista ili aneks ugovora o radu ili Odluka/Potvrda poslodavca o smanjenim primanjima ili
  • Za turističke kredite: potvrda agencije koja potvrđuje otkaz rezervacija ukoliko se rezervacije odvijaju preko turističke agencije ili Izvještaj  gdje je vidljiv status rezervacije ukoliko se rezervacije odvijaju preko booking.com.


Kako se mogu prijaviti za odgodu otplate kredita, vezano za POTRES?

Za Vas smo u tu svrhu pripremili poseban obrazac „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“.

Zahtjev mogu podnijeti svi korisnici kredita, vlasnici nekretnine/članovi kućanstva u kojoj su prijavljeni za stanovanje, a za koju je preliminarno utvrđena privremena ili trajna nemogućnost stanovanja ili su utvrđena velika oštećenja, uslijed potresa u Zagrebu, počevši od 30.4.2020. godine, na jedan od sljedećih načina:

Društveno odgovorno, vodeći brigu o mjerama socijalnog distanciranja, omogućili smo da se zahtjevi za odgodu prioritetno mogu poslati e-mailom i poštom, a možete nas kontaktirati i pozivom prema našem Info centru na broj 072 20 20 20.

Potrebni podaci za popunjavanje zahtjeva:

  • ime i prezime,
  • OIB,
  • e-mail adresa,
  • broj telefona,
  • podaci o kreditu za koji se traži odgoda otplate (vrsta i broj ugovora o kreditu), te
  • dokumentacija kojom se dokazuje šteta na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište.

Dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev za POTRES, a kojom se dokazuje šteta na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:

Obavezna dokumentacija uz podnošenje zahtjeva za odgodu o šteti na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:

  • potvrda od građevinskih stručnjaka – statičara (slika naljepnice, a uvažavaju se zelene, žute i crvene) i
  • dokaz o prijavi štete koja je poslana u Grad Zagreb.

Dodatna dokumentacija, ukoliko ju posjedujete ili na zahtjev Banke, o šteti na materijalnoj imovini u vlasništvu dužnika ili supružnika, a u kojoj dužnik ima stalno prebivalište:

  • procjena štete od osiguravajućeg društva ukoliko postoji ili
  • računi iz kojih je vidljivo da se radi o sanaciji štete uslijed potresa – ukoliko su već započeti radovi na sanaciji štete.

Što će biti s otplatom kredita za vrijeme moratorija te nakon njegova isteka?

Odgodu otplate možete zatražiti na rok od 1 do 3 mjeseca, uz mogućnost produljenja za dodatna tri mjeseca.

Ovisno o vašem zahtjevu, moguće je ugovoriti odgodu otplate na jedan od sljedećih načina:

  • odgoda otplate nedospjele glavnice kredita, uz mjesečno plaćanje kamata pri čemu se konačna otplata kredita produžuje za razdoblje korištenja odgode ili
  • odgoda otplate cijelog anuiteta (glavnice i kamate) pri čemu se kamata obračunava, ali ne naplaćuje,  dok će se konačna otplata kredita produžiti za razdoblje korištenja odgode plaćanja. U tom slučaju, kamate na kredit dospijevaju na naplatu odmah po prestanku odgode otplate (moratorija) i mogu se  platiti odjednom ili obročno. Obročno plaćanje kamate, moguće je na rok od 1 do 12 mjeseci.

Odgoda otplate se odnosi na sve vrste kredita, osim prekoračenja po tekućem računu, limite po karticama te margin i lombardne kredite temeljem zaloga oročenog depozita ili financijskih instrumenata.

Banka će odlučiti o prihvaćanju vašeg zahtjeva za odgodom otplate kredita temeljem vaše urednosti u otplati kredita prije krize uzrokovane virusom COVID-19 i potresom u Zagrebu kao i razloga navedenih u zahtjevu za odgodu otplate kreditnih obveza, kao i dokumentacije koja potkrepljuje navedene razloge te vas o tome povratno obavijestiti pismenim putem, dostavljajući vam „Obvezujuću ponudu za sklapanje aneksa ugovora o kreditu“ koju potpisanu morate vratiti u poslovnicu Banke (mail-om ili poštom). „Obvezujuću ponudu za sklapanje odgode“ morate dostaviti Banci u najkraćem mogućem roku, a najkasnije zadnjeg dana u mjesecu u kojem ste podnijeli zahtjev za odgodu otplate. Tek nakon što je potpisanu vratite Banci, moći će se provesti procedura odgode otplate vašeg kredita. U slučaju da ne dostavite potpisanu Ponudu, Banka će smatrati da ste odustali od zahtjeva za otplatom odgode.

Banka će vas obavijestiti i u slučaju da vaš zahtjev za odgodom otplate ne prihvati, iz razloga nezadovoljavanja uvjeta za odgodu plaćanja i/ili nepotpune dokumentacije kojom se dokazuje nemogućnost plaćanja kreditnih obveza.

Dostava dokumentacije kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza je preduvjet da bi Banka razmotrila odobravanje moratorija.

U slučaju da podnesete zahtjev, a ne dostavite potrebnu dokumentaciju, neće se moći realizirati mjere za olakšanje otplate obveza, ali postoji mogućnost pronalaženja nekog drugog modela refinanciranja/reprogramiranja kreditnih obveza.

Molimo vas da zbog važećih preventivnih mjera, izbjegavate dolazak u poslovnice po dodatne informacije, već sve zahtjeve šaljete putem e-maila moratorij.gradjani@poba.hr.

Ukoliko namjeravate koristiti usluge poslovnice, molimo Vas da se strogo pridržavate uputa zaposlenika poslovnice i/ili zaštitara. Naša poslovna mreža privremeno radi sa smanjenim kapacitetom i ograničenim radnim vremenom, najkasnije do 15 sati pa vas molimo da prije odlaska u poslovnicu provjerite privremeno radno vrijeme poslovnica.

Zahtjevi za odgodom otplate kredita, vezano za COVID-19 i POTRES, zaprimat će se do 15.9.2020. godine.

Najkasnije 15 dana prije isteka odgode otplate, dužni ste se javiti u poslovnicu Banke u kojoj je realiziran kredit radi  potpisivanja sljedeće dokumentacije:

  • Zahtjeva za odgodu otplate (moratorija) kreditnih obveza građana i  
  • Aneksa ugovora o kreditu koji, osim korisnika, potpisuju i svi ostali sudionici u kreditu (sudužnici, jamci, založni dužnici).   

 Važne napomene

  • Ako se kredit koji je predmet odgode plaćanja  naplaćuje obustavom na plaći, Banka će poslati obavijest vašem poslodavcu o mirovanju obustave za vrijeme odgode,
  • Ako kredit otplaćujete putem trajnog naloga u Banci, Banka će trajni nalog staviti u mirovanje za vrijeme odgode,
  • Ako plaću primate na račun u drugoj banci i tamo imate otvoren trajni nalog, osobno morate zatražiti ukidanje trajnog naloga na rok na koji vam je odobrena odgoda.

 

Kako mogu produžiti odgodu otplate kredita za dodatna tri mjeseca?

 Odgodu otplate za dodatna tri mjeseca zatražite istim postupkom – putem obrasca „Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“, na jedan od sljedećih načina:

Zahtjev za odgodu otplate kreditnih obveza“ uputite Banci najkasnije 15 dana prije isteka razdoblja prethodno odobrenog moratorija.

Potrebni podaci za popunjavanje Zahtjeva, kao i dokumentacija koja se dostavlja uz zahtjev, a kojom se dokazuje narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza, isti su kao i za prethodno zatraženi moratorij.

Dodatne informacije

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili telefon našeg Info centra 072 20 20 20.

 

Troškovi odgode i reprezentativni izračun

Stambeni kredit
Ukupan iznos kredita:  400.000,00 kuna
Rok otplate: 20 godina (240 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 3,49%, promjenjiva (6M NRS3 za HRK + 3,22%. 6M NRS3 za HRK na 26.11.2019. je iznosio 0,27%)
Iznos anuiteta: 2.317,74 kuna
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju  isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 3.470,92 kuna

Ukupni iznos otplate

bez odgode uz 3 mjeseca odgode
556.257,60 kuna 559.754,76 kuna

Gotovinski kredit
Ukupan iznos kredita:  40.000,00 kuna
Rok otplate: 10 godina (120 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 6,25%, promjenjiva (6M NRS3 za HRK + 5,98% za kredite u kunama. 6M NRS3 za HRK na 26.11.2019. je iznosio 0,27%)
Iznos anuiteta: 449,11 kuna
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju  isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 621,59 kuna

Ukupni iznos otplate

bez odgode uz 3 mjeseca odgode
53.893,20 kuna 54.518,90 kuna

Stambeni kredit
Ukupan iznos kredita:  50.000,00 eura
Rok otplate: 20 godina (240 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 3,25%, promjenjiva (6M NRS3 za EUR + 2,9%. 6M NRS3 za EUR na 26.11.2019. je iznosio 0,35%)
Iznos anuiteta: 283,59 eura
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju  isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 404,04 eura

Ukupni iznos otplate

bez odgode uz 3 mjeseca odgode
68.061,60 eura 68.468,92 eura

Gotovinski kredit
Ukupan iznos kredita:  5.000,00 eura
Rok otplate: 10 godina (120 mjeseci)
Nominalna kamatna stopa: 5,65%, promjenjiva (6M NRS3 za EUR + 5,3% za kredite u kunama uz valutnu klauzulu vezanu uz euro. 6M NRS3 za EUR na 26.11.2019. je iznosio 0,35%.)
Iznos anuiteta: 54,63 eura
Za potrebe ovog primjera odgoda u trajanju od 3 mjeseca odobrava se na početku otplate kredita te se za isto razdoblje pomiče dospijeće kredita. U razdoblju odgode obračunavaju se i naplaćuju  isključivo redovne kamate.
Ukupni iznos kamate koje klijent plaća za vrijeme trajanja 3 mjeseca odgode: 70,25 eura

Ukupni iznos otplate

bez odgode uz 3 mjeseca odgode
6.555,60 kuna 6.626,72 kuna

 

Dodatne informacije

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili telefon našeg Info centra 072 20 20 20.


Online obrazac za odgodu otplate kredita (uslijed pandemije COVID-19)

Online obrazac za odgodu otplate kredita (zbog posljedica potresa u Zagrebu)

Zahtjev za odgodu otplate kredita možete i sami preuzeti na donjem linku (u zavisnosti o uzroku – COVID-19 ili POTRES) te ga nakon popunjavanja, zajedno sa svom dokumentacijom, poslati e-mailom na adresu moratorij.gradjani@poba.hr ili poštom na adresu poslovnice u kojoj je kredit realiziran.

Zahtjev za odgodu otplate kredita (COVID-19) koji nakon popunjavanja možete poslati e-mailom ili poštom
Preuzmite
Zahtjev za odgodu otplate kredita (POTRES) koji nakon popunjavanja možete poslati e-mailom ili poštom
Preuzmite
Opće informacije za odgodu otplate (moratorij) kredita
Preuzmite

POSEBNE MJERE POTPORE ZA POSLOVNE SUBJEKTE - produljenje roka za zaprimanja zahtjeva za moratorij do 30.9.2020.

Objavljeno 30.06.2020.

Odgoda otplate redovnih kreditnih obveza poslovnih subjekata uzrokovanih situacijom povezanom s pandemijom COVID-19 virusa, produljenje odgode plaćanja-moratorija za dodatna 3 mjeseca do 30.09.2020.

Prema Zaključku Vlade Republike Hrvatske i preporukama Hrvatske narodne banke, Podravska banka omogućuje odgodu otplate redovnih kreditnih obveza svojim klijentima kojima su mjere suzbijanja širenja COVID-19 pandemije ozbiljno narušile ili će narušiti sposobnost uredne otplate financijskih obveza, odnosno, kod kojih je došlo do pogoršanja financijske situacije smanjenjem ili potpunim gubitkom prihoda.

Za navedene mjere mogu aplicirati poslovni subjekti čije su poslovne aktivnosti i nadalje ugrožene ili onemogućene zbog trajanja pandemije Covid-19.

U razmatranje će se uzimati isključivo Zahtjevi prijavljeni kroz sustav za centralizirano prikupljanje prijava dostupan na portalu FINA-e sa ispunjenim Zahtjevom za odgodu plaćanja. Zahtjev koji se prilaže prijavi mora sadržavati Izjavu/podatke kojima se dokazuje utjecaj pandemije na poslovanje. Prijave za kredite putem sustava FINA-e zaprimaju sve banke u Republici Hrvatskoj, HBOR i HAMAG-BICRO na slijedeći način:

  • Poslovni subjekti koji su se već prijavili putem portala FINE-e i za koje je izračunat COVID SCORE prilikom apliciranja prvog zahtjeva za moratorij to ne moraju ponovo provoditi.
  • Poslovni subjekti koji se prvi puta javljaju za mjeru Vlade, a imaju potrebu za odgodom plaćanja za 3 mjeseca ili drugom mjerom, trebaju napraviti prijavu putem portala FINE i dobiti izračun COVID SCORA.

 

Registracija i prijava korisnika omogućena je na linku https://gospodarskemjere.fina.hr

Poslovni subjekti se i nadalje javljaju za korištenje mjera Vlade, a koji su pogođeni utjecajem pandemije COVID na poslovanje za mjere:

  1. Krediti za likvidnost i radni kapital
  2. Odgoda plaćanja – moratorij do 30.09.2020.
  3. Reprogram kredita

 

Odgoda otplate – moratorij otplate se odnosi na obveze koje dospijevaju počevši od 01.07.2020 do 30.09.2020.god, a odobravaju se na rok od 3 mjeseca.

Ne odnosi se na dospijeća obveza po kreditima nastalim prije 31.03.2020.g.

U razdoblju moratorija-odgode otplate obvezna redovna kamata se obračunava, ali se ne naplaćuje, dok se zatezne kamate neće obračunavati. Obračunata redovna kamata dospijeva jednokratno nakon isteka perioda odgode otplate obveza.

Poduzetnici se mogu javiti sa zahtjevom za odgodom glavnice i kamate, ili samo glavnice, a kamatu nastavljaju plaćati.

Ugovorena kamatna stopa po kreditima se ne mijenja i ostaje ista kao u osnovnom ugovoru.

Banka ne naplaćuje naknadu za obradu zahtjeva za odgodu plaćanja obveza – moratorija.

Predmet moratorija ne obuhvaća: akreditive, garancije, lombardne kredite temeljem depozita i FI, margin kredite kao i okvirne linije, ali obuhvaća pojedine ugovore o kreditu koji su sklopljeni temeljem ugovora o okvirnoj liniji.

Korisnici kredita (poslovni subjekti) Zahtjev za odgodu otplate ZA DODATNA 3 MJESECA ili drugu mjeru, uz pripadajuću dokumentaciju kojom dokazuju da im je narušena sposobnost uredne otplate financijskih obveza mogu dostaviti :

  • putem web stranice Banke (www.poba.hr)
  • na e-mail: moratorij.poslovni@poba.hr ili e-mail nadležnog Komercijalnog centra
  • poštom na adresu poslovnice u kojoj je realiziran kredit (ispunjen zahtjev zajedno s potrebnom dokumentacijom) ili
  • fizičkom dostavom u poslovnicu Banke (samo u iznimnim situacijama)

Banka će nakon zaprimljenog i verificiranog zahtjeva na prethodno opisani način te eventualno prikupljene dodatne dokumentacije, analizirati zahtjev i, po odobrenju zahtjeva, dostaviti klijentu obavijest o odobrenju zahtjeva. Uz zahtjev, klijentu se šalje i aneks ugovora, koji je klijent dužan potpisati.

Zahtjev za odgodu plaćanja - poslovni subjekti
Preuzmite

OBAVIJEST KLIJENTIMA O PROVOĐENJU OTPLATE KREDITA I OBRAČUNU ZATEZNE KAMATE

Objavljeno 01.07.2020.

Obavještavamo klijente da se u razdoblju trajanja pandemije COVID-19 kao i razdoblju saniranja posljedica potresa u Zagrebu i nadalje:

  1. Ne generiraju opomene za naplatu dospjelih potraživanja od klijenata pogođenih pandemijom koronavirusa i potresom u Zagrebu po kreditima građana i po kreditima poslovnih subjekata, a počevši od 28.3.2020. do 30.6.2020. godine
  2. Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po svim kreditima građana za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020., po svim kreditima poslovnih subjekata i ostalim dospjelim nenaplaćenim potraživanjima (garancije, akreditivi, eskonti mjenica, otkupi potraživanja, preknjiženi dug s transakcijskih računa građana i dr.) za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po kreditima građana i poslovnih subjekata pogođenih pandemijom koronavirusa i potresom u Zagrebu (podnesen Zahtjev Banci) za razdoblje od 1.4.2020. do 1.7.2020.

Također obavještavamo klijente da se u razdoblju postupanja u posebnim okolnostima trajanja pandemije COVID-19 i Zakona o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima:

  1. Ne obračunava i ne naplaćuje zatezna kamata po svim kreditima građana za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020., po svim kreditima poslovnih subjekata i ostalim dospjelim nenaplaćenim potraživanjima (garancije, akreditivi, eskonti mjenica, otkupi potraživanja, preknjiženi dug s transakcijskih računa građana i dr.) za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po transakcijskim i štednim (a vista) računima građana (u kunama i devizi) za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.Ne obračunava se i ne naplaćuje zatezna kamata po Mastercard računima za razdoblje od 1.4.2020. do 18.7.2020.
  2. Ne generiraju opomene za naplatu dospjelih potraživanja od svih klijenata po kreditima građana, po kreditima poslovnih subjekata, po tekućim računima građana i po Mastercard karticama, od 30.4.2020. do 30.6.2020.

NOVA RADNA VREMENA POSLOVNICA

Objavljeno 26.06.2020.

Podravska banka skraćuje radno vrijeme svojih poslovnica od 29.06.2020. U nastavku provijerite novo radno vrijeme naših poslovnica:

 

BJELOVAR

Adresa: 43000 Bjelovar, Trg Eugena Kvaternika 12
Tel.: 072 655 800
Fax: 072 655 809
e-mail: kc-bjelovar@poba.hr
Radno vrijeme: pon,sr.čet.pet  – pet 8.00 – 15.30
utorak     9,30 – 17,00

 

ĐELEKOVEC

Adresa: 48316 Đelekovec, Pavla Kvakana 2
Tel.: 072 655 354
Fax: 072 655 355
e-mail: djelekovec@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

ĐURĐEVAC

Adresa: 48350 Đurđevac, Stjepana Radića 16
Tel.: 072 655 370
Fax: 072 655 379
e-mail: djurdjevac@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

GOLA

Adresa: 48331 Gola, Trg kardinala Alojzija Stepinca 6b
Tel.: 072 655 352
Fax: 072 655 353
e-mail: gola@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

GRUBIŠNO POLJE

Adresa: 43290 Grubišno Polje
77. samostalnog bataljuna ZNG1
Tel.: 072 655 820
Fax: 072 655 829
e-mail: grubisno.polje@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

KOPRIVNICA

Centrala
Adresa: 48000 Koprivnica, Opatička 1a
Tel.: 072 655 000
Fax: 072 655 239
e-mail: kc-koprivnica@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30
subota 8.00 – 11.00
Poslovnica 3 – Lenišće
Adresa: 48000 Koprivnica, Trg Eugena Kumičića 11
Tel.: 072 655 330
Fax: 072 655 339
e-mail: poslovnica-3@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30
Poslovnica 5 – Taraščice
Adresa: 48000 Koprivnica, Ivana Meštrovića 29
Tel.: 072 655 340
Fax: 072 655 349
e-mail: poslovnica-5@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

KRIŽEVCI

Adresa: 48260 Križevci, I.Z. Dijankovečkog 2
Tel.: 072 655 360
Fax: 072 655 369
e-mail: krizevci@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 7.30 – 14.30

 

KUTJEVO

Adresa: 34340 Kutjevo, Kralja Tomislava 2
Tel.: 072 655 780
Fax: 072 655 789
e-mail: kutjevo@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

LEGRAD

Adresa: 48317 Legrad, Trg Svetog Trojstva 44
Tel.: 072 655 356
Fax: 072 655 357
e-mail: legrad@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

LUDBREG

Adresa: 42230 Ludbreg, Petra Zrinskog 32
Tel.: 072 655 620
Fax: 072 655 629
e-mail: ludbreg@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

OSIJEK

Adresa: 31000 Osijek, Kapucinska 38
Tel.: 072 655 790
Fax: 072 655 799
e-mail: filijala.osijek@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

PLETERNICA

Adresa: 34310 Pleternica, I. Šveara 4
Tel.: 072 655 770
Fax: 072 655 779
e-mail: pleternica@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

POŽEGA

Poslovnica Požega 
Adresa: 34000 Požega, Republike Hrvatske 1b
Tel.: 072 655 700
Fax: 072 655 709
e-mail: kc-pozega@poba.hr
Radno vrijeme: pon,sr.čet.pet  – pet 8.00 – 15.30
utorak     9,30 – 17,00

 

RIJEKA

Adresa: 51000 Rijeka, Ivana Zajca 18
Tel.: 072 655 660
Fax: 072 655 669
e-mail: kc-rijeka@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

SPLIT

Adresa: 21000 Split, Ulica slobode 33
Tel.: 072 655 630
Fax: 072 655 639
e-mail: filijala.split@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

VARAŽDIN

Adresa: 42000 Varaždin, Trg slobode 2
Tel.: 072 655 600
Fax: 072 655 609
e-mail: kc-varazdin@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

VELIKI GRĐEVAC

Adresa: 43270 Veliki Grđevac, Kralja Tomislava 26
Tel.: 072 655 840
Fax: 072 655 849
e-mail: grdjevac@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 14.00

 

ZADAR

Adresa: 23000 Zadar, Stjepana Radića 2f
Tel.: 072 655 650
Fax: 072 655 659
e-mail: kc-zadar@poba.hr
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 15.30

 

ZAGREB

Cvjetni
Adresa: 10000 Zagreb, Trg Petra Preradovića 3
Tel.: 072 655 400
Fax: 072 655 409
e-mail: cvjetni@poba.hr
Radno vrijeme: pon,ut,čet.pet  – pet 8.00 – 15.30
srijeda     10,00 – 17,30
Green Gold
Adresa: 10000 Zagreb, Ulica grada Vukovara 269f
Tel.: 072 655 450
Fax: 072 655 459
e-mail:
Radno vrijeme: pon – pet 8.00 – 16.00

PODIZANJE GOTOVINE S BANKOMATA

Objavljeno 24.06.2020.

Kako bismo Vam olakšali pristup novčanim sredstvima, podsjećamo da gotovinu do 30.6.2020. g. možete podizati bez naknade na svim bankomatima (Maestro kartica, debitna VISA Electron kartica), a od 1.7. gotovinu možete bez naknada podizati unutar cijele MBnet mreže.

BRINEMO O VAŠIM BLIŽNJIMA

Objavljeno 09.06.2020.

POBA i lokalna zajednica

U vrijeme izazovnog perioda borbe protiv pandemije koronavirusa, POBA je donirala koprivničkoj bolnici Dr. Tomislav Bardek uređaj za 3D dezinfekciju prostora i sredstva za dezinfekciju.
Na taj način, u skladu s korporativnim vrijednostima, želimo dati svoj doprinos lokalnoj zajednici.

„Koronakriza je definitivno trenutak kad je bilo potrebno pokazati društvenu odgovornost. Od samog smo početka pratili situaciju i željeli pomoći“ – rekao je Daniel Unger, član Uprave Podravske banke.

Više pročitajte na ePodravina

NOVI OPĆI UVJETI ZA KREDITNO POSLOVANJE I PRAVILNIK O PROMJENJIVIM KAMATNIM STOPAMA

Objavljeno 04.06.2020.

Izmijenjen Pravilnik o promjenjivim kamatnim stopama na kredite potrošača i Opći uvjeti kreditnog poslovanja s fizičkim osobama – potrošačima sukladno novoj metodologiji HNB-a za izračun NRS-a.

Hrvatska udruga banaka (HUB) je objavila u veljači 2020. godine zadnji izračun NRS-a koji se odnosi na četvrto tromjesečje 2019. a u skladu s kalendarom objave.

NRS će za prvo tromjesečje 2020. godine pa na dalje izračunavati i objaviti HNB u skladu sa metodologijom izračuna nacionalne referentne stope.

www.hnb.hr/nrs

Opći uvjeti kreditnog poslovanja s fizičkim osobama - potrošačima 06 2020
Preuzmite
Pravilnik o promjenjivim kamatnim stopama na kredite potrošača SVIBANJ 2020
Preuzmite
HNB 13 05 2020 NRS Metodologija
Preuzmite

KREDITI ZA OČUVANJE LIKVIDNOSTI IZVOZNIKA

Objavljeno 13.05.2020.

Sporazum o osiguranju portfelja kredita za likvidnost izvoznika – COVID-19 kojeg je Podravska banka potpisala s HBOR-om omogućuje brže i jednostavnije odobrenje novih kredita za očuvanje likvidnosti izvoznika, uključujući i turistički sektor.

U cilju pružanja podrške izvoznicima koji su se susreli s poteškoćama u poslovanju kao posljedicom epidemije COVID-19, Podravska Banka je u suradnji sa HBOR-om usvojila okvir mjera za oporavak gospodarstva, a jedna od mjera je:
– programom osiguranja bankama se omogućava portfeljno osiguranje novih kredita za likvidnost s počekom do 1 godine i rokom otplate do 5 godina,
– odobrenih izvoznicima koji su u zadnjoj poslovnoj godini za koju su dostupna službena financijska izvješća, ostvarili najmanje 20% izvoznog prihoda u poslovnim prihodima.
– osiguranje pokriva do 50% glavnice, redovne ugovorene kamate, interkalarne i kamate u počeku.

Sve nužne informacije možete dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na info@poba.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.

POVEĆANJE LIMITA BESKONTAKTNOG PLAĆANJA

Objavljeno 03.04.2020.

S obzirom da su nam naši klijenti uvijek na prvom mjestu te u skladu s preporukama nadležnih tijela u vezi s minimiziranjem kretanja i međusobnih kontakata, obavještavamo Vas da je za beskontaktne kartične transakcije koje se autoriziraju na način da se kartica (Mastercard, Maestro) samo prisloni na EFTPOS terminal, povećan iznos sa 100kn na 250kn, a transakcije preko 250 kn se i dalje autoriziraju upisivanjem PIN-a.

Povećan limit beskontaknog plaćanja bez PIN-a već sada je dostupan na svim prodajnim mjestima koja koriste EFTPOS terminale Podravske Banke.

DODATNE MJERE U OLAKŠANJU POSLOVANJA KLIJENATA

Objavljeno 02.04.2020.

S ciljem da Vam olakšamo upravljanje financijama u vrijeme trenutne izvanredne situacije uzrokovane epidemijom COVID-19, Podravska banka je donijela odluku kako neće obračunavati zateznu kamatu niti za fizičke (siječanj – ožujak 2020.) niti za pravne osobe (ožujak 2020.), a pritom Vas podsjećamo i kako smo ukinuli naknadu građanima prilikom podizanja gotovine na bankomatima drugih banaka.
Podravska banka i dalje redovno posluje te kao odgovorna institucija poduzima adekvatne preventivne radnje kako bi osigurala nesmetan kontinuitet svojih poslovnih aktivnosti i dostupnosti usluga klijentima u trenutnim okolnostima.

POZIV ZA PODNOŠENJE INICIJALNIH ZAHTJEVA NA FINA portal MJERE

Objavljeno 31. 03. 2020

Pozivamo sve gospodarske subjekte u Republici Hrvatskoj čije je poslovanje ugroženo uslijed COVID-19 pandemije (podnositelji prijave) da se počevši od 31. ožujka 2020. inicijalno prijave za mjere Vlade Republike Hrvatske u cilju očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti putem jedinstvenog on-line portala koji je u tu svrhu uspostavila FINA (MJERE portal).

Spomenute mjere dostupne podnositeljima prijave putem MJERE portala odnose se na sljedeće:

  • kredite za likvidnost i radni kapital,
  • odgode plaćanja
  • reprograme kredita

Podnositelji prijave koji se mogu registrirati za spomenute mjere na portalu MJERE su trgovačka društva, obrti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva čije poslovne aktivnosti su u okolnostima epidemije ugrožene ili u potpunosti onemogućene.

Institucije kojima će inicijalni zahtjevi podnositelja prijave na portalu MJERE biti proslijeđene su sve banke koje imaju odobrenje za rad u Republici Hrvatskoj, HBOR, HAMAG-BICRO. Osim banaka, HBOR-a i HAMAG-BICRO-a u aktivnostima uspostave ovog jedinstvenog on-line portala sudjeluju i predstavnici Ministarstva Financija, Hrvatska narodna banka i, naravno, FINA, obzirom da uspostava jedinstvenog on-line MJERE portala omogućuje izvršavanje njihovih obveza praćenja i izvještavanja o realizaciji mjera očuvanja razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti, prema postojećim mandatima spomenutih institucija.

Prijava kroz MJERE portal ne podrazumijeva automatsko odobrenje kredita podnositeljima inicijalnog zahtjeva. Sustav centralizirano prikuplja prijave i nakon provjere unesenih podataka šalje podatke iz prijave bankama. Svaka banka po primitku i obradi podataka iz prijave, povratno kontaktira prijavitelja mjere i izravno preuzima daljnji proces odobrenja kredita sukladno svojim kriterijima.

Registracija i prijava podnositelja inicijalnog zahtjeva na portal MJERE omogućena je putem poveznice: https://gospodarskemjere.fina.hr . Za mogućnost podnošenje prijave podnositelji zahtjeva se trebaju prethodno registrirati na MJERE portal. Za registraciju na MJERE portal podnositelj upisuje nekoliko osnovnih podataka nakon čije provjere na adresu e-pošte dobiva link za aktivaciju lozinke.

Prilikom pripreme registracijskih podataka podnositelj na portalu MJERE daje suglasnost za obradu osobnih i ostalih podataka u svrhu obrade njegove prijave. Nakon što se uspješno registrirao, korisnik se može prijaviti u sustav te početi unositi podatke za gospodarski subjekt za koji želi ostvariti podnijeti inicijalni zahtjev za korištenje jedne od mjera.

Podnositelj prilikom podnošenja inicijalnog zahtjeva putem MJERE portala daje izjavu kojom jamči za istinitost i točnost podataka nakon čega će se njegova prijava za mjeru određenom gospodarskom subjektu i pripadajući set prijavljenih podataka automatski dostaviti odabranoj banci. Nakon obrađene prijave inicijalnog zahtjeva, podnositelji nastavljaju komunikaciju vezanu uz samu realizaciju zahtjeva s odabranom bankom.

 

VAŽNE NAPOMENE ZA PODNOSITELJE ZAHTJEVA

FUNKCIONALNOST: Usprkos nastalim okolnostima, ulažu se ogromni napori kako bi se u najkraćem roku omogućio cjeloviti postupak on line prijave na MJERE portal koji će uključivati sve tri mjere za financijsku likvidnost, te kako bi se u postupku prijave pružila potrebna pomoć i podrška.

Od 31.03.2020. je podnositeljima zahtjeva na portal MJERE dostupne su

  • opcija prijave za mjeru kredita likvidnost i radni kapital
  • registracija u sustav,
  • unos podataka za gospodarski subjekt koji je predmet prijave,
  • odabir kreditne institucije u kojoj želi da se razmotri njegova prijava te
  • sljedeće obvezne izjave:  Izjava o procijenjenom smanjenju prihoda u 2020. u odnosu na 2019., Izjava o padu prihoda u prvom kvartalu 2020. u odnosu na isto razdoblje 2019.i Procijenjen iznos potrebnih kreditnih sredstava

U idućih nekoliko dana putem portala MJERE će biti omogućen unos i drugih potrebnih podataka nužnih bankama za evaluaciju zahtjeva za sve tri mjere.

PODRŠKA: Podršku korisnicima u postupku registracije i tijekom rada u sustavu pružat će Fina i ta pitanja se zaprimaju na mail adresi: mjere.podrska@fina.hr.

Kako bi bili u mogućnosti pravovremeno pružiti potrebnu podršku, molimo vas da slijedite sve popratne smjernice za podnošenje inicijalnog zahtjeva na portalu MJERE te pratite informacije koje će biti objavljivane na mrežnim stranicama.

Preporuka svim podnositeljima je da prate obavijesti o dostupnosti prijave svih mjera putem portala MJERE. Obavijest će biti objavljena na mrežnim stranicama svih uključenih institucija, a do tada se može napraviti registracija u sustav i unijeti osnovne podatke.

Upućujemo buduće podnositelje zahtjeva na portal MJERE da se upoznaju s informacijama dostupnim u vidu čestih pitanja i odgovora (FAQ) , korisničke upute i video materijala koji su izrađeni kako bi olakšali registraciju i prijavu inicijalnog zahtjeva.

OBAVIJEST VEZANA UZ COVID-19

Objavljeno 16. 03. 2020.

S obzirom na okolnosti i upozorenje izdano od strane Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske i Svjetske zdravstvene organizacije, molimo Vas da čuvate svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih.

Kako bi Vam pružili maksimalnu sigurnost i povjerenje te nesmetano poslovanje, pozivamo Vas da ovih dana svoje bankarske aktivnosti, kada je moguće, obavljate putem online aplikacija POBAklik, mPoba i POBA eBroker koje Vam stoje na raspolaganju i rade bez smetnji.

Kao i do sada, sve nužne informacije možete dobiti na www.poba.hr, putem Info centra na broj telefona 072 20 20 20 ili na info@poba.hr, gdje ćemo rado odgovoriti na sve Vaše upite.

Ukoliko je Vaš dolazak u poslovnicu neophodan, ljubazno Vas molimo da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekate na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice.

POZIV NA DOSTAVU I AŽURIRANJE PODATAKA O KLIJENTIMA

Objavljeno 11. 03. 2020.

Zakonski i regulatorni propisi nalažu svim bankama u RH da prikupljaju i evidentiraju točne i potpune podatke o svojim klijentima putem Upitnika za provedbu dubinske analize klijenata i ostale zakonom propisane dokumentacije. Upitnici se prikupljaju prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa, a zatim ažuriraju u razdoblju od jedne do četiri godine, ovisno o klijentu i njegovim poslovnim aktivnostima po računima otvorenim u Banci.

Ukoliko ste na kućnu adresu dobili pismenu obavijest Podravske banke za ažuriranjem svojih podataka, Upitnik možete isprintati, popuniti i osobno ga dostaviti u bilo koju poslovnicu Podravske banke (Upitnici se nalaze u dnu ove obavijesti). Rok za dostavu Upitnika u Banku je do 10. travnja 2020. godine, a sa sobom ponesite i sljedeće:
– važeći identifikacijski dokument (osobna iskaznica ili putovnica te OIB ako nije naveden u dokumentu)
– porezni broj ako niste porezni obveznik Republike Hrvatske
– izvadak iz registra stvarnih vlasnika (ako ste poslovni subjekt obveznik upisa u RSV)

Molimo Vas da to svakako učinite najkasnije do 10. travnja 2020. godine jer će Banka biti prisiljena onemogućiti bilo kakve transakcije s Vaših računa sve dok ne ispunite svoju zakonsku obvezu.

Za sva pitanja možete nam se obratiti na telefon 072 20 20 20 (ponedjeljak do petak od 7:00 do 19:00 sati, subota od 8:00 do 13:00 sati) ili na e-mail adresu info@poba.hr.

Upitnik za klijente-FIZIČKE
Preuzmite
Upitnik za klijente-pravne osobe
Preuzmite
UPITNIK ZA POLITIČKI IZLOŽENE OSOBE
Preuzmite

STAMBENI KREDITI UZ DRŽAVNU SUBVENCIJU

Objavljeno 18. 03. 2020.

Zahtjevi će se u poslovnicama Banke zaprimati od 30.3. do 30.4.2020. godine.

Sukladno odredbama Zakona o subvencioniranju stambenih kredita, a u suradnji s Agencijom za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN), nudimo mogućnost ugovaranja kredita uz državnu subvenciju.

Subvencioniranje stambenih kredita je mjera pomoći Vlade Republike Hrvatske kojom se hrvatskim državljanima želi olakšati stambeno zbrinjavanje kroz otplatu dijela stambenog kredita. Uvjeti subvencioniranja uređeni su Zakonom o subvencioniranju stambenih kredita (“Narodne novine” broj 65/17, 61/18 i 66/19) i Naputkom o načinu rada Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama (APN) u provedbi Zakona o subvencioniranju stambenih kredita.

Uvjeti određeni Zakonom

Zahtjev za subvencioniranje stambenih kredita mogu podnijeti građani s prebivalištem na području Republike Hrvatske koji ispunjavaju uvjete za dobivanje stambenog kredita koje utvrđuje Banka , koji nisu stariji od 45 godina te koji, odnosno čiji bračni ili izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner, u vlasništvu nema stan, odnosno kuću ili koji u vlasništvu ima samo jedan stan ili kuću koju prodaje radi kupnje većeg stana ili kuće, odnosno gradnje kuće zbog potreba vlastitog stanovanja.

Subvencioniranje kredita odobrava se za kupnju stana ili kuće, odnosno gradnju kuće do najviše 1.500,00 eura po metru kvadratnom u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke, odnosno do najvišeg iznosa kredita od 100.000,00 eura u kunskoj protuvrijednosti prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan isplate kredita i čiji rok otplate ne smije biti kraći od 15 godina.

Kredit koji građanin uzima za kupnju stana ili kuće odnosno za gradnju kuće radi rješavanja svojeg stambenog pitanja subvencionira se sredstvima iz proračuna Republike Hrvatske, na način da se tim sredstvima prvih pet godina plaća dio mjesečnih obroka ili anuiteta koji ovisi o skupini u kojoj se nalazi grad ili općina prema indeksu razvijenosti:

I. skupina 51% mjesečnog obroka ili anuiteta

II. skupina 48% mjesečnog obroka ili anuiteta

III. skupina 45% mjesečnog obroka ili anuiteta

IV. skupina 42% mjesečnog obroka ili anuiteta

V. skupina 39% mjesečnog obroka ili anuiteta

VI. skupina 36% mjesečnog obroka ili anuiteta

VII. skupina 33% mjesečnog obroka ili anuiteta

VIII. skupina 30% mjesečnog obroka ili anuiteta.

Ako je podnositelj zahtjeva za kredit ili član njegova obiteljskog kućanstva navedenog u zahtjevu za subvencioniranje kredita osoba s utvrđenim invaliditetom najmanje 50 % upisana u Hrvatski registar o osobama s invaliditetom, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine otplate.

Ako podnositelj zahtjeva ili član njegovog kućanstva ima djecu koja u trenutku zaključenja ugovora o subvencioniranju stambenog kredita nisu starija od 18 godina, dodatno se subvencionira kredit za jednu godinu što se uređuje ugovorom o subvencioniranju stambenog kredita.

Ako se obitelj korisnika kredita poveća rođenjem ili posvojenjem djeteta u prvih pet godina otplate kredita, dodatno se subvencionira kredit za dvije godine po svakom živorođenom ili posvojenom djetetu.

Uvjete kredita možete vidjeti na letku APN – subvencionirani stambeni krediti, a sve dodatne informacije možete dobiti u bilo kojoj poslovnici Podravske banke.

Letak APN - subvencionirani stambeni krediti
Preuzmite

KREDIT UZ NAŠ MALI POGURANAC

Objavljeno 11. 02. 2020.

Iskoristite akcijsku ponudu odobravanja gotovinskih, stambenih i kredita za podmirenje obveza u drugim bankama bez plaćanja naknade. Uvjeti vrijede do 31. ožujka 2020. godine, a detalje saznajte na sljedećim poveznicama.

Gotovinski_kredit_do_31.3.2020
Preuzmite
Gotovinski_kredit_za_pomorce_do_31.3.2020.
Preuzmite
Gotovinski_kredit_za_umirovljenike_do_31.3.2020.
Preuzmite
Kredit_za_podmirenje_obveza_u_drugim_bankama_do_31.3.2020.
Preuzmite
Stambeni_kredit_do_31.3.2020
Preuzmite
Energo_stambeni_kredit_do_31.3.2020
Preuzmite

OBAVIJEST O IZMJENAMA U POSLOVANJU SA GRAĐANIMA I POSLOVNIM SUBJEKTIMA

Objavljeno 29. 11. 2019.

U nastavku donosimo obavijest o izmjenama i dopunama Cjenika za građane i poslovne subjekte te izmjenama Općih uvjeta u poslovanju po transakcijskim računima. Izmjene i dopune se odnose na:
– izmjene u visini naknada za kreditne transfere u kunama, eurima i ostalim stranim valutama
– izmjene u visini naknada za nacionalne, prekogranične i međunarodne priljeve
– izmjene u visini naknada za podizanje gotovog novca debitnom karticom
– izmjene u visini naknada za vođenje Narančastih paketa tekućeg računa za zaposlene i umirovljenike
– izmjene u visini naknada za izdavanje display kartice
– razdvajanje Općih uvjeta u poslovanju po transakcijskim računima na dvije kategorije klijenata – građane i poslovne subjekte

Obavještavamo Vas kako imate pravo, ukoliko niste suglasni s navedenim izmjenama, najkasnije jedan radni dan prije stupanja u primjenu svih izmjena i dopuna otkazati Vaš Okvirni ugovor o platnim uslugama bez otkaznog roka i plaćanja ikakvih naknada. U suprotnom, smatra se da ste s izmjenama suglasni.

Cjenik usluga za građane - vrijedi od 15.12.2019. do 1.2.2020.
Preuzmite
Cjenik usluga za građane - vrijedi od 1.2.2020.
Preuzmite
Cjenik usluga za poslovne subjekte - vrijedi od 15.12.2019. do 1.1.2020.
Preuzmite
Cjenik usluga za poslovne subjekte - vrijedi od 1.1.2020.
Preuzmite
Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima (građani), vrijedi od 1.12.2019.
Preuzmite
Opći uvjeti poslovanja po transakcijskim računima (poslovni subjekti), vrijedi od 15.12.2019.
Preuzmite

PLAĆANJA NA RAČUNE PRIMATELJA U BIVŠOJ SPLITSKOJ BANCI

Objavljeno 26. 11. 2019.

Dana 3.12.2019. završava jednogodišnje razdoblje u kojem su se platni nalozi izvršavali na transakcijske račune primatelja (IBAN) u Splitskoj banci, koja je pripojena OTP banci Hrvatska d.d..

Stoga molimo da u platnim nalozima ne koristite IBAN u bivšoj Splitskoj banci (IBAN HRxx2330003xxxxxxxxxx), odnosno da pribavite važeći IBAN otvoren u OTP banci Hrvatska d.d. (IBAN HRxx2407000xxxxxxxxxx) te da isti koristite u platnim nalozima najkasnije od 3.12.2019.

Od 3.12.2019. bit će odbijeni platni nalozi na kojima je kao IBAN primatelja naveden IBAN sa strukturom bivše Splitske banke HRxx2330003xxxxxxxxxx.

Web stranica Podravske banke koristi kolačiće. Njihova upotreba pomaže nam da malo više saznamo o vama. Primjerice, kako koristite našu web stranicu. Upotreba kolačića pomaže nam da Vama osiguramo što bolje korisničko iskustvo te unaprijedimo funkcionalnost stranice. Nastavkom pregleda stranice slažete se s korištenjem kolačića. Za više informacija o kolačićima te o načinu na koji ih možete onemogućiti posjetite stranicu - Zaštita privatnosti.

Upravljanje preferencama

Close

Vaša privatnost

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti podatke u vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Te se informacije mogu odnositi na vas, na vaše postavke, na vaš uređaj ili kako bi se web-lokacija učinila onako kako to očekujete. Informacije obično ne mogu vas izravno identificirati, ali vam to može pružiti više personaliziranog web iskustva. Možete odabrati da ne dopuštaju neke vrste kolačića. Kliknite zaglavlja različitih kategorija da biste saznali više i promijenili naše zadane postavke. Međutim, trebali biste znati da blokiranje nekih vrsta kolačića može utjecati na vaše iskustvo na web-lokaciji i uslugama koje možemo ponuditi.

Osnovni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za web stranice i njihove značajke kako bi ispravno funkcionirali. Bez ovih kolačića, usluge poput konfiguratora vozila mogu biti onemogućene.

  • WordPress Obavezni
  • Wordfence Obavezni

Izvedbeni kolačići

Ovi kolačići prikupljaju informacije o načinu na koji upotrebljavate web stranice. Izvedbeni kolačići pomažu nam, na primjer, da prepoznamo posebno popularna područja naše web stranice. Na taj način možemo bolje prilagoditi sadržaj naših web stranica prema vašim potrebama i time poboljšati ono što vam nudimo. Ovi kolačići ne prikupljaju osobne podatke. Daljnje pojedinosti o prikupljanju i analiziranju informacija mogu se pronaći u odjeljku "Analiza podataka o upotrebi".

Korišteni kolačići

Kolačići treće strane

Ovi kolačići su instalirani od treće strane npr. društvene mreže. Njihova glavna svrha je integracija sadržaja društvenih mreža na našu stranicu, poput durštvenih dodataka.