3D Secure – program sigurne kupnje na internetu

SAZNAJTE VIŠE

Globalni platni sustavi Mastercard i Visa razvili su program za sigurnu internetsku kupnju (Mastercard ID Check™ i Visa Secure™) baziranu na 3D Secure modelu (eng. Three Domain Secure) pomoću kojeg se svaki korisnik kartice autenticira svom izdavatelju kartice i samim time potvrđuje svoje sudjelovanje u procesu online kupovine.

3D Secure je besplatna usluga za sigurnu online kupovinu Mastercard i/ili Visa karticama Podravske banke. Za korištenje ove usluge potrebno je prijaviti broj mobilnog telefona Podravskoj banci. Ako broj mobilnog telefona korisnika već postoji u sustavu banke i nije se u međuvremenu mijenjao, nije potrebna nikakva dodatna prijava.

Korisnici svih kartica POBA-e kod obavljanja internetskih transakcija će morati „potpisati“ transakciju sa dvije zaporke:

1) Tajna riječ – zaporka koju je za svakog klijenta odredila Banka. Ukoliko Vas Banka nije već informirala o Vašoj Tajnoj riječi, molimo da se javite u Info centar na broj 072 20 20 20 ili u bilo koju poslovnicu

2) Jednokratna SMS zaporka – zaporka koju Banka šalje klijentu SMS porukom kod svake internetske transakcije

Znači, Tajna riječ je uvijek ista, a Jednokratna SMS zaporka je kod svake internetske transakcije drugačija i klijent će ju dobiti u trenutku kupovine na internetu na svoj mobitel putem SMS poruke.

Proces plaćanja na internetu:

Nakon odabira željene robe ili usluga koje klijent planira kupiti, prelazi se na stranicu za plaćanje.

Na slijedećem koraku traži se unos Tajne riječi, a nakon nje se zahtijeva unos Jednokratne SMS zaporke koju će klijent primiti SMS porukom na broj mobitela.

Ukoliko su unesene Tajna riječ i Jednokratna SMS zaporka ispravne, Banka internetskom trgovcu potvrđuje autentičnost klijenta, odnosno internetska transakcija se odobrava.

Prikaz ekrana pogledajte u prilogu niže.

Informaciju o klijentovim zaporkama i broju telefona posjeduju samo klijent i Banka. Trgovac nema uvid ni u jedan od tih podataka.

U slučaju neuspješnih transakcija, odnosno pogrešnog unosa zaporki tri puta uzastopce, korištenje kartice za internetske transakcije će biti onemogućeno. Klijent se treba javiti u Info centar na broj 072 20 20 20 ili u poslovnicu Banke za deblokadu usluge plaćanja na internetu.