eCash

Dodatni novac na računu!
SAZNAJTE VIŠE
Prebacite iznos dodatnog limita po tekućem računu na svoj tekući račun mobilnim ili Internet bankarstvom, uz povrat na 3, 6, 9 i 12 mjesečnih rata bez kamata.
Opis Naknada
Otplata u 3 mjesečne rate 1,19% na podignuti iznos
Otplata u 6 mjesečnih rata 2,06% na podignuti iznos
Otplata u 9 mjesečnih rata 2,92% na podignuti iznos
Otplata u 12 mjesečnih rate 3,79% na podignuti iznos
10 najčešćih pitanja o eCashu

1. Što je eCash?

  • eCash je usluga Podravske banke koja korisnicima Internet i mobilnog bankarstava omogućava prijenos sredstava na tekući račun uz povrat na 3, 6, 9 i 12 mjesečnih rata bez kamata.

 

2. Tko može koristiti eCash uslugu?

  • eCash uslugu mogu koristiti svi vlasnici tekućih računa koji imaju ugovoren POBArate limitu. Navedeni limit može se regulirati u bilo kojoj poslovnici Banke.

 

3. Može li opunomoćenik tekućeg računa na digitalnim kanalima POBArate limitu koji je odobren vlasniku limita?

  • Ne, uslugu mogu koristiti isključivo vlasnici tekućeg račun koji imaju ugovoren POBArate limit.

 

4. U kojem iznosu se odobrava Limit i na koji rok?

  • Iznos POBArate limita određuje se za svakog klijenta pojedinačno. POBArate limit se odobrava u iznosu od najmanje 70,00 eura, a najviše do 4.000,00 eura.

 

5. Povećava li se raspoloživi iznos nakon svake redovne uplate?

  • Da, Limit se otplatom svake rate ili kompletnom prijevremenom uplatom oslobađa i povećava se raspoloživi iznos Limita.

 

6. Na koji se način može provjeriti iznos limita za rate koji mi je preostao za korištenje?

  • Navedeni iznos može se provjeriti putem POBAklik internet bankarstva, POBAgo aplikacije mobilnog bankarstva i u poslovnicama Banke.

 

7. Kako funkcionira eCash usluga na POBAklik ili POBA go?

  • Na Internet i mobilnom bankarstvu potrebno je odabrati opciju eCash koja se nalazi u izborniku „Plaćanje“, unijeti željeni iznos za prijenos te željeni broj rata: 3, 6, 9 ili 12. Na preneseni iznos ne naplaćuje se kamata, već samo jednokratna naknada koja ovisi o broju rata.

 

8. Kada se naplaćuje naknada za  uz otplatu na rate i koliko ona iznosi?

  • Jednokratna naknada naplaćuje se sa tekućeg računa odmah nakon autorizacije prijenosa, a iznos naknade ovisi o odabranom broju rata: 3 rate – 1,19%, 6 rata – 2,06%, 9 rata – 2,92%, 12 rata – 3,79%.

 

9. Kada se otplaćuje prva rata za prenijeti iznos Limita na tekući račun putem digitalnih kanala?

  • Preneseni iznos Limita moguće je otplaćivati na 3, 6, 9 ili 12 jednakih rata s tim da će se prva rata naplatiti s tekućeg računa mjesec dana nakon datuma transakcije.

10.Koji je maksimalni iznos koji se može prenijeti na tekući račun?

  • Iznos koji će klijent moći prebaciti s POBArate limita na tekući račun mora biti manji ili jednak trenutno raspoloživom stanju sredstava POBArate limita.

*S obzirom  na postupno ukidanje brenda Maestro od strane kartične kuće Mastercard, postojeće Maestro debitne kartice klijenata Podravske banke bit će postupno zamijenjene novim Mastercard debitnim karticama. Zamjena će se odvijati do kraja travnja 2024. godine do kada će svi klijenti zaprimiti nove kartice. Korištenje samih kartica i usluga Banke se ne mijenjaju te nove kartice imaju potpuno jednake funkcionalnosti kao i do sada. Usluga podizanja gotovog novca na bankomatu uz otplatu na rate (MaestroCash) i obročne kupnje na prodajnim mjestima bez kamata (MaestroShop), ostaje ista uz promjenu naziva. MaestroCash mijenja naziv u POBAcash, a MaestroShop u POBAshop. Svi postojeći korisnici i dalje nastavljaju koristiti usluge u skladu s dosadašnjim uvjetima.

Podravska Bank's website uses cookies. Using them helps us to know more about you. The use of cookies helps us to provide you with the best possible user experience and improve the functionality of the site. By continuing to browse the site, you agree to the use of cookies. For more information about cookies and how you can disable them, visit the Privacy Policy page.

Privacy Preference Center

Close

Your Privacy

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. This information might be about you, your preferences, your device or used to make the site work as you expect it to. The information does not usually identify you directly, but it can give you a more personalized web experience. You can choose not to allow some types of cookies. Click on the different category headings to find out more and change our default settings. However, you should know that blocking some types of cookies may impact your experience on the site and the services we are able to offer.

Essential cookies

These cookies are essential for websites and their features to work properly. Without these cookies, services such as the vehicle configurator may be disabled.

  • WordPress Required
  • Wordfence Required

Performance Cookies

These cookies collect information about how you use websites. Performance cookies help us, for example, to identify especially popular areas of our website. In this way, we can adapt the content of our websites more specifically to your needs and thereby improve what we offer you. These cookies do not collect personal data. Further details on how the information is collected and analyzed can be found in the section ‘Analysis of usage data’.

Cookies used

Third-party cookies

These cookies are installed by third parties, e.g. social networks. Their main purpose is to integrate social media content on our site, such as social plugins.